کد خبر: ۱۳۲۶۸۱
۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
0
سامانه نرم‌افزاری درخواست خون و فرآورده‌های خونی و سیستم مراقبت از خون در کشور طراحی شد.
پول‌نیوز- سامانه نرم‌افزاری درخواست خون و فرآورده‌های خونی و سیستم مراقبت از خون در کشور طراحی شد.

دکتر سیما ذوالفقاری، معاون فنی و فناوری‌های نوین سازمان انتقال خون کشور با اعلام این مطلب در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه و اداره کل انتقال خون استان، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی صورت گرفته برای طراحی و تولید سامانه نرم افزاری درخواست خون و فرآورده‌های خونی و سیستم مراقبت از خون، گفت: زحمات بسیاری برای طراحی این نرم‌افزار کشیده شده است.

وی ادامه داد: برای تهیه این نرم افزار تعاملات بسیاری با وزارت بهداشت و درمان صورت گرفته که امیدوارم پس از رفع ایرادات آن در همه کشور مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر معصومه خان احمدی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت 330 واحد فناور تحت حمایت این پارک یادآور شد : بخشی از این واحدهای فناور به مرحله تولید رسیده‌اند که امروز خوشحالیم حاصل تلاش‌های راهگشا این واحدها را در عرصه بهداشت و درمان می‌بینیم.

وی ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری بستر مناسبی برای تبدیل دانش به ثروت هستند و در دنیای امروز یکی از ساختارهای توسعه پایدار محسوب می‌شوند.

در پایان این مراسم دکتر ابراهیم سلطانیان، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان این که چند سال است که این شرکت بر روی طراحی و تولید این نرم افزار کار می‌کند، گفت: هم اکنون به واسطه نبود سامانه یکپارچه مشکلاتی وجود دارد که کمبودها و گزارش گیری‌ها به سختی انجام می‌شود که امیدواریم با انجام این طرح روند فعالیت‌ها روان‌تر انجام گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: