کد خبر: ۱۳۳۹۴۶
۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
0
رئیس شورای رقابت از بررسی گزارش تهیه شده از پرونده 650 میلیون یورویی توسط کارشناسان در جلسه عصر فردا (چهارشنبه) این شورا خبر داد.
پول‌نیوز- رئیس شورای رقابت از بررسی گزارش تهیه شده از پرونده 650 میلیون یورویی توسط کارشناسان در جلسه عصر فردا (چهارشنبه) این شورا خبر داد.

رضا شیوا روز سه شنبه در گفت و گویی گفت: این پرونده اولین گزارش کارشناسان در خصوص پرونده 650 میلیون یورویی است که به استناد دو گزارش سازمان بازرسی و دیوان محاسبات توسط مرکز ملی رقابت تهیه شده است.

وی ادامه داد: قرار است فردا مرکز ملی رقابت این گزارش را به شورای رقابت ارایه کند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این سازمان بازرسی کل کشور به همراه دیوان محاسبات گزارشاتی را در مورد رانت 650 میلیون یورویی تهیه کرده بودند، افزود: کارشناسان شورای رقابت با در نظر گرفتن گزارش این دو نهاد تحقیقاتی را انجام داده اند و قرار است در جلسه فردا آن را قرائت کنند.

رییس شورای رقابت تصریح کرد: آن قسمتی از پرونده که به شورای رقابت ارتباط دارد در صورتی که با رانتی مواجه باشد شورا در خصوص آن اعلام نظر می کند.

وی ادامه داد: البته اگر فردا تشخیص داده شود که این پرونده نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشد، تصمیم گیری در خصوص آن به آینده موکول می شود.

شیوا این را هم گفت که این امکان وجود دارد که شورا اطلاعات بیشتری را از کارشناسان درخواست کند.

یادآور می شود، قرار بود در جلسه هفته گذشته شورای رقابت نخستین گزارش کارشناسان شورا در مورد رانت 650 میلیون یورویی قرائت شود اما بررسی موضوعات دیگر در این جلسه باعث شد تا قرائت گزارش به این هفته موکول شود.

گفتنی است، اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که اخباری مبنی بر امتیاز ویژه وزارت صنعت و بانک مرکزی به یک واردکننده خوراک دام مطرح شد حال با گذشت چند ماه از این پرونده، شورای رقابت که مجری رفع انحصار در بازار است به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: