April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۱۸۰
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
0
مدیر عامل بیمه ایران در نشست خبری خود با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله این شرکت گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و استراتژی تدوین شده در افق 1414، شرکت سهامی بیمه ایران برترین شرکت غرب آسیا خواهد بود.
بیمه ایران برترین شرکت غرب آسیا 2014
پول‌نیوز- مدیر عامل بیمه ایران در نشست خبری خود با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله این شرکت گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و استراتژی تدوین شده در افق 1414، شرکت سهامی بیمه ایران برترین شرکت غرب آسیا خواهد بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمود امراللهی در نشست خبری که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در کنار 28 شرکت بیمه غیر دولتی دیگر فعالیت میکند و دارای بیشترین سهم بازار بیمه ای کشور می باشد.

وی تصریح کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بیمه گر اتکایی معتبر در سطح بین المللی دارای بیشترین نمایندگی فروش می باشد.

امراللهی پوشش بیمه درمان بیمه ایران را در کشور 5میلیون نفر و تعداد بیمه نامه های شخص ثالث صادر شده در سال جاری را ده میلیون بیمه نامه اعلام کرد.

مدیرعامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعقاد بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور توسط این شرکت گفت: صنایع و شرکتهای بزرگی مانند خودروسازی، نفت و فولاد از جمله مشتریان مهم این شرکت می باشند.

امراللهی با بیان اینکه در تدوین استراتژی شرکت سهامی بیمه ایران به سند راهبردی و نهادهای بالادستی این شرکت از جمله وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی توجه شده است تاکید کرد: ذینفعان بیرونی، داخلی، زیان دیدگان، کارگزاران و نمایندگان نیز در این استراتژی مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

وی این استراتژی را در قالب 4 شاخص شفافیت، کیفیت، توسه فرهنگ بیمه و بیمه زندگی برشمرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: