April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۲۲۱
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
۴
در قسمت پشتی خودرو جذاب ترین بخش اگزوزهای طلایی رنگ با اندازه های نامتعارف است. با مشاهده آن‌ها اولین چیزی که ذهن مخاطب را درگیر می کند؛ آتش و سرعت بی نهایت است. بخش اگزوز کاملا اختصاصی برای این خودرو طراحی و با ترکیبی ویژه ای از رنگ مقاوم در برابر حرارت پوشانده شده است.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - برای یک ماجراجویی جدید در دنیای خودرو آماده هستید؟! امروز از استانداردهای تیونیگ خودروهای شهری عبور خواهیم کرد. آیا تا به حال برای متفاوت بودن تلاش کرده اید؟ این چیزی است که بسیاری از مردم همواره به دنبال آن هستند حتی اگر وسیله تحقق رویاهای آنها یک خودروی سال2007 باشد. پروژه تیونینگ اینفینیتی ام 45 با بروزرسانی بخش هایی از رنگ بدنه آغاز می شود. البته رنگ کارخانه آسیب بسیار کمی دارد و با چند لکه گیری ساده و استفاده از پولیش همه چیز عالی به نظر می رسد.

بامپر جلو کاملا هماهنگ با وضعیت استاندارد خودرو انتخاب اما پس از کاهش ارتفاع سطح تماس آن با زمین بسیار نزدیک شده که فقط در خیابان های مطمئن می توان اقدام به رانندگی کرد.
در نمای جانبی خودرو جذاب ترین قسمت رینگ های ام پی آر 20 اینچی هستند. انتخاب رینگ ها فوق العاده هستند به عبارت دیگر رینگ ها و دور طلایی رنگ آن بسیار اشرافی و خاص به نظر می رسند. همانطور که گفته شد در انتخاب تجهیزات برای این ماشین همه چیز برای متفاوت بودن گزینش شده است. به لوگوی رینگ ها نگاه کنید "Leon Hardiritt " یک انتخاب وی آی پی به شمار می رود. کسانی که در دنیای تیونیگ برای خود سرگرمی هایی دارند به خوبی این برند خاص در تولید و طراحی رینگ را می شناسند. استفاده از لاستیک های نیتو نئوجن نیز ترکیبی بی نظیر در هماهنگی با رینگ ها ایجاد کرده است.

در نمای جانبی با کیت آئرو در رکاب و فندر -جلو و عقب- سعی شده اینفینیتی ظاهری تهاجمی تر داشته باشد و البته برای قرارگیری چرخ هایی برزرگ با اندازه 19×10.5   اینچ برای چرخ جلو و 19×13   اینچ برای چرخ عقب، افزایش قطر فندرها ضروری بوده است.

در قسمت پشتی خودرو جذاب ترین بخش اگزوزهای طلایی رنگ (هماهنگ با رینگ ها) با اندازه های نامتعارف است. با مشاهده این اگزوزها اولین چیزی که ذهن مخاطب را درگیر می کند؛ آتش و سرعت بی نهایت است. بخش اگزوز کاملا اختصاصی برای این خودرو طراحی و با ترکیبی ویژه ای از رنگ مقاوم در برابر حرارت پوشانده شده است.
در طراحی قسمت داخل نیز شرایط ویژه ای را شاهد هستیم. برای فضای اتاق تلاش شده تا پیوندی عمیق با اصالت ژاپنی آن برقرار شود از این رو ماموریت برعهده موسسه نامدار گارسون آمریکا نهاده شده تا نتایج از پیش تضمین شده باشند. به روز رسانی بخش های چرمی سیاه رنگ و همچنین لایه هایی از پوست و خز بر زیبایی های داخل افزوده است. صندوق عقب نیز کاملا ژاپنی آماده شده است!
همانطور که در تصاویر مشخص است کریستال های سوآروفسکی زینت بخش داخل خودرو هستند. البته در بخش موتور نیز بر خلاف معمول کریستال های سوآروفسکی دیده می شوند به هرترتیب نباید فراموش کرد ما با یک وی آی پی تمام عیار سروکار داریم. مجموعا 4500 کریستال سوآروفسکی در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است.

در سیستم تعلیق خودرو از برند مشهور بی سی استفاده شده است که تضمینی بر قدرت مانور خودرو محسوب می شود. زیر درپوش موتور یک قلب تپنده 8 سیلندر 4.5 لیتری وجود دارد. خروجی موتور برابر با 330 اسب بخار و گشتاور آن 336پوند فوت است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:26 - 1393/11/25
منم یکی از اینا دارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
14:19 - 1393/11/25
به نظر شما تجهیزات موجود در جعبه عقب به چه کار میخورد؟
دانیالی
Iran, Islamic Republic of
08:23 - 1393/11/27
دوست عزیز تجهیزاتی که در صندوق عقب می بینید در واقع تم استایل هستند و برای انتقال حس فرهنگ ژاپن انتخاب شده اند قطعا برای جنگ و ستیز خیابانی کاربرد ندارند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:43 - 1393/11/26
منم دارم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: