April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۹۵۰
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
0
پول‌نیوز - «پرنس ویلیام» جهت کمک به تجار و شرکت های بازرگانی انگلیس، سفر به دو کشور بزرگ شرق آسیا را در برنامه های خود قرار داده است.

پس از آنکه «باربارا جنت وود وارد» سفیر جدید انگلیس در پکن از سفر قریب الوقوع «پرنس ویلیام» به چین خبر داد، خبرها از سفر وی به ژاپن حکایت دارد.

خبرگزاری کیودو روز شنبه به نقل از کاخ سلطنتی انگلیس اعلام کرد: سفر چهار روزه این شاهزاده انگلیسی از روز پنجشنبه هفته آینده آغاز می شود و گمانه زنی ها حاکی از فراهم کردن شرایط حضور شرکت های تجاری انگلیسی در بازار دو کشور بزرگ آسیا، یعنی چین و ژاپن است.

سفر پرنس ویلیام به ژاپن پیش از عزیمت وی به چین است که قرار است روز چهارم مارس (13 اسفند ماه) صورت بگیرد.

براساس این گزارش، وی قرار است در سفر خود به ژاپن، از مناطق زلزله زده و سونامی زده شمال شرق این کشور نیز دیدن کند.

شاهزاده ویلیام علاوه بر بازدید از استان های «کوریاما» و «فوکوشیما» با اهالی شهرهای سونامی زده «ایشینوماکی» و «اوناگاوا» در استان «میاگی» دیدار خواهد داشت.

خبرگزاری دولتی ژاپن (کیودو) گزارش داد که این اولین سفر پرنس ویلیام به ژاپن است.

وی همچنین قرار است در برخی مراسم و رخدادهای مربوط به فن آوری و تجارت انگلیس نیز حضور یابد.

شاهزاده انگلیسی در سفر خود به چین نیز قرار است در فستیوالی شرکت کند که در آن، نوآوری های انگلیس در حوزه های مد، کالاهای لوکس، سلامت، فن آوری و سرگرمی به نمایش گذاشته و فرصتی برای حضور شرکت های انگلیسی در بازار چین فراهم می شود.

آخرین باری که یک عضو خاندان سلطنتی انگلیس به چین سفر کرد به سال 1986 مربوط می شود که ملکه الیزابت دوم به همراه همسرش، شاهزاده فیلیپ به دعوت «دنگ ژیائوپینگ» رهبر سابق چین به این کشور سفر کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: