کد خبر: ۱۳۸۶۴۷
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
0
نسخه جديد نرم افزار همراه بانك سينا ويژه گوشي هاي داراي سيستم عامل اندرويد با امكانات و قابليت هاي جديد منتشر شد.
انتشار نسخه جدید همراه بانك سيناپول‌نیوز- نسخه جديد نرم افزار همراه بانك سينا ويژه گوشي هاي داراي سيستم عامل اندرويد با امكانات و قابليت هاي جديد منتشر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين نسخه از همراه بانك سينا، ضمن تغيير در ساختار گرافيكي و بهبود روندهاي كاري نرم افزار، امكاناتي چون پرداخت قبوض، خريد شارژ و پرداخت اقساط تسهيلات از طريق سپرده، خريد شارژ مستقيم تلفن همراه ( ايرانسل و همراه اول) و همچنين پيگيري قبوض پرداخت شده و نمايش سوابق كليه تراكنش ها در بخش «رسيد ها» اضافه شده است.

نرم افزار همراه بانك سينا از طريق منوي همراه بانك در بخش خدمات بانكداري الكترونيك وب سايت بانك به نشاني www.sinabank.ir  و همچنين فروشگاه اينترنتي نرم افزاري كافه بازار به نشاني www.cafebazaar.ir به صورت رايگان قابل دريافت است.

گفتني است پيشتر نيز نسخه همراه بانك سينا ويژه گوشي هاي داراي سيستم عامل ios منتشر شده بود كه با توجه به دارا بودن قابليت هاي مناسب، زمينه انجام سريع خدمات بانكي را فراهم مي سازد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: