April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۳۹۵
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
0
حمید چیت چیان وزیر نیرو با صدور حکمی آرش کردی را به عنوان مدیرعامل توانیر منصوب کرد.
مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی توانیر منصوب شدپول‌نیوز- حمید چیت چیان وزیر نیرو با صدور حکمی آرش کردی را به عنوان مدیرعامل توانیر منصوب کرد.
به گزارش گروه انرژی
پول‌نیوز، متن حکم وزیر نیرو خطاب به کردی به شرح زیر است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و در اجرای مفاد ماده 23 اساسنامه شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و با توجه به مصوبه شماره 111.21 مورخ 94.1.22 هیئت مدیره مذکور، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان مدیر عامل شرکت توانیر منصوب می شوید.

انتظار می رود با هماهنگی معاونت برق و انرژی و جلب مشارکت کلیه همکاران صنعت برق در انجام وظایف و تحقق اهداف شرکت و برنامه های ارائه شده به ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی اهتمام ورزید.

افزایش امنیت عرضه برق، پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و کیفیت برق، هوشمندسازی شبکه و استفاده از فنآوری های پیشرفته، ارتقای ظرفیت های کمی و کیفی خدمات رسانی به مشترکین و افزایش سطح پاسخ گویی شرکت های زیرمجموعه، توسعه ظرفیت های تولید، انتقال و توزیع برق و توجه جدی به نگهداری و بهره برداری تأسیسات با تأکید بر رعایت معیارهای زیست محیطی و افزایش بازده تولید، انتقال و توزیع برق بخشی از اهم وظایف یاد شده است.

همچنین افزایش سهم انرژی های تجدیدپذیر نو در سبد تولید برق، مشارکت در اصلاح ساختار صنعت برق، برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور افزایش معاملات در بورس انرژی، تأمین برق مشترکین و متقاضیان بالاتر از یک مگاوات از طریق تولیدکنندگان بخش خصوصی برق از دیگر وظایف نام برده می باشد.

براساس این گزارش حمایت از مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های صنعت برق، سامان دهی اقتصاد برق و ایجاد توازن بین درآمدها و هزینه های برق و توسعه پژوهش های کاربردی، فنآوری و تجاری سازی در صنعت برق نیز از دیگر وظایف ذکر شده می باشد.

کردی پیش از این مدیرعامل برق منطقه ای باختر و معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق کشور بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: