April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۶۶۷
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
0
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس آخرین آمارها تا پایان آذرماه سال 93 تعداد افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در سراسر کشور به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است که نشان می‌دهد بیش از نیمی از جمعیت کشور از خدمات این سازمان برخوردار هستند.
تعداد افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی به بیش از 40 میلیون نفر رسیدپول‌نیوز- امیرعباس تقی‌پور در نشست خبری رسانه‌ها و روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان 17 شهریور مشهد، افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی در آذر ماه 93 به 13 میلیون و 300 هزار نفر رسیدند که این افراد همراه با خانواده آنان نزدیک به 35 میلیون نفر هستند و از خدمات متنوع سازمان تأمین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی مستمری‌بگیران و بازنشستگان را از دیگر اقشار بهره‌مند از خدمات تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: 2 میلیون  و 738 هزار نفر مستمری بگیران اصلی تأمین اجتماعی هستند که همراه با افراد خانواده‌شان جمعیتی بیش از 5 میلیون نفر را تشکیل می‌دهند که از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گستره فعالیت و دامنه پوشش این سازمان را بسیار گسترده دانست و گفت: بودجه سازمان تأمین اجتماعی در سال 94 حدود 59 هزار میلیارد تومان است که این رقم توسط واحدهای اجرایی سازمان در سراسر کشور وصول شده و برای پرداخت مستمری و ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش سازمان هزینه می‌شود؛ به نحوی که در سازمان تأمین اجتماعی ماهیانه بالغ بر 3500 میلیارد تومان برای ارائه خدمات گوناگون هزینه می‌شود.

تقی‌پور برقراری ارتباط موثر و مستمر با بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان را از مهمترین نیازهای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: ارتباط موثر و مستمر تأمین اجتماعی با اقشار گوناگون جامعه تنها از طریق رسانه‌ها امکان‌پذیر است و برای تحقق اهداف سازمانی در این حوزه، نیازمند همکاری سازنده خبرنگاران و فعالان رسانه هستیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی در شناسایی و معرفی خدمات تأمین اجتماعی نقش اساسی دارند، اظهار داشت: روان‌سازی امور، تکریم بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و استفاده حداکثری از فن‌آوری‌های نوین از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود مستمر خدمات است.

 مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی:

توسعه فضاهای درمانی تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی از نیازهای مهم بیمه شدگان است

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: توسعه فضاهای درمانی تأمین اجتماعی استان از نیازهای مهم بیمه شدگان است که با تحقق این امر، نقطه عطفی در خدمت رسانی بخش درمان این استان ایجاد می شود.

دکتر حمید داستانی در نشست خبری رسانه ها و روابط عمومی در بیمارستان 17 شهریور مشهد مقدس، افزود: در سال گذشته یک نظام نامه جامع مدیریت درمان تأمین اجتماعی در استان خراسان رضوی شکل گرفته که بر اساس آن تمامی فعالیت های درمانی تأمین اجتماعی استان را با رسانه ها پیگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ارتباطات و اطلاعات نقش محوری در عرصه فعالیت های اجتماعی دارند و شناسایی و اولویت بندی نیازها، تعیین راهبرد برای مشخص کردن برنامه های عملیاتی سازمان ها، شناسایی چالش ها، فرصت ها، ایجاد روحیه و زمینه سازی احساس امنیت و آرامش از کارکردهای تأثیر گذار آنهاست.

دکتر داستانی در ادامه به تشریح وضعیت تأمین اجتماعی در استان خراسان رضوی پرداخت و افزود: قریب به نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که معادل 46 درصد جمعیت استان است.

وی با اشاره به خدمت رسانی به 2 میلیون و 700 هزار بیمه شده استان و 20 میلیون زائر مشهد مقدس در سال گفت: مجموعه درمانی تأمین اجتماعی استان از طریق 19 مرکز شامل 3 بیمارستان، 2پلی کلینیک، 12درمانگاه و 450 تخت فعال به بیمه شدگان و خیل زائران خدمات مطلوب ارائه می کند.

دکتر داستانی گفت: افتتاح پلی کلینیک شهید فاتق در قاسم آباد مشهد مقدس، استقرار سیستم HIS در بیمارستان 17 شهریور و پلی کلینیک شهید فاتق و برگزاری همایش ملی طب سالمندان از مهمترین اقدامات انجام شده مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی در سال گذشته بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی هزینه بخش درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی را 500میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دو سوم این هزینه ها مربوط به مراکز طرف قرارداد بوده است.

 مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی خبر داد:

پرداخت 1200میلیارد تومان به مستمری بگیران تأمین اجتماعی خراسان رضوی در سال 93

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی از پرداخت 1200میلیارد تومان به مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان در سال گذشته خبر داد.

محمد قوامی در این نشست گفت: بیمه شدگان استان خراسان رضوی از طریق 26 شعبه، 8 کارگزاری و 14 شعبه اقماری خدمات دریافت می کنند.

وی گفت: 861 هزار بیمه شده اصلی و 2میلیون و355 هزار نفربیمه شده تبعی، 153 هزار مستمری بگیر اصلی و 354 هزار مستمری بگیر تبعی تأمین اجتماعی در استان از خدمات این سازمان استفاده می کنند.

قوامی با بیان اینکه 197 هزار کارگاه فعال تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، گفت: ماهانه 190 هزار مورد پرداخت حق بیمه به صورت غیر حضوری انجام می شود که در ابتدای طرح پرداخت اینترنتی حق بیمه، این رقم 2 هزار و588 مورد بوده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی میزان پرداخت بیمه بیکاری را 82 میلیارد تومان و هزینه های کوتاه مدت استان را 31میلیارد تومان در سال گذشته اعلام کرد.

وی ابلاغ الکترونیکی و پرونده های الکترونیکی را از برنامه های مهم تأمین اجتماعی استان در سال جاری عنوان کرد.

قوامی با اشاره به افتتاح دو ساختمان جدید تأمین اجتماعی در سبزوار و تربت حیدریه در سال گذشته اظهار امیدواری کرد: در هفته تأمین اجتماعی سال جاری شعبه جدید نیشابور افتتاح شود.

 رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی 17 شهریور مشهد:

در سال جاری بخش قلب و CCUدر بیمارستان 17 شهریور راه اندازی می شود

دکتر کیومرت افسری، رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی 17 شهریور مشهد نیز در این دیدار با بیان این خبر گفت: راه اندازی بخش قلب و CCU، بازسازی بخش اطفال و افزایش ظرفیت تخت آن به 20 تخت، بازسازی بخشNICU و افزایش تخت های این بخش به 8 تخت، راه اندازی بخش شیمی درمانی، طب سالمندان، بازسازی کامل درمانگاه تخصصی از برنامه های سال 94 در بیمارستان تأمین اجتماعی 17 شهریور مشهد است.

وی افزود: بیمارستان 17 شهریور از قدیمی ترین مراکز ملکی در سازمان تأمین اجتماعی بوده و دارای 50 سال قدمت است.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی 17 شهریور مشهد اظهار داشت: این مرکز درمانی تنها ارایه دهنده خدمات سنگ شکن، دیالیز، ICU و NICU در بین مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان رضوی است.

وی تصریح کرد: خرید تجهیزات و احیای بافت های فرسوده، بازسازی اورژانس و بخش اطفال، خرید اتوکلاو و بی خطر سازی زباله از اقداماتی بوده که در بیمارستان تأمین اجتماعی 17 شهریور انجام شده است.

 همچنین، بعد از این نشست خبرنگاران رسانه ها از بخش های مختلف بیمارستان تأمین اجتماعی 17 شهریور مشهد بازدید و با بیماران و کادر درمانی گفتگو کردند و در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: