کد خبر: ۱۴۱۶۵۲
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
0
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت گوجه و سبز و چغاله بادام نسبت به هفته گذشته کاهش داشته، گفت: قیمت هر کیلوگرم از این دو محصول در بازار حدود 25 هزار تومان است.
پول‌نیوز- حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز درشت و چغاله بادام ریز در بازار تهران 25 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم چغاله‌بادام درشت و گوجه سبز ریز حدود 12 هزار تومان است.

وی افزود: گوجه سبز و چغاله بادام تهران از ساوه، گرمسار، قم و شیراز تأمین می‌شود و از هفته گذشته کاهش قیمت قابل توجهی داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: هر کیلوگرم پرتقال و سیب درجه یک حدود 5 هزار تومان و درجه 3 این دو محصول نزدیک به 2 هزار تومان است.

مهاجران با بیان اینکه طالبی و ملون (خربزه گرد و ریز) دو میوه‌ای است که از اهواز و جیرفت به تهران می‌آید، گفت: قیمت هر کیلوگرم این دو میوه برحسب کیفیت در بازار بین هزار و 500 تا 3 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: هندوانه هم که قیمتی بین هزار تا هزار و 200 تومان در بازار دارد، از جیرفت و کهنوج و چابهار به تهران می‌آید.

مهاجران بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی کهنه در بازار حدود 600 تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی نو بندرعباس حدود 800 تومان است.

وی بیان داشت: پیاز سفید با قیمتی حدود 800 تومان تا هزار تومان و پیاز زرد با قیمتی حدود 600  تا 800 تومان در بازار عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: همچنین خیار یزدی گلخانه‌های بوشهر و بندرعباس در بازار تهران هر کیلوگرم 2 هزار تومان و هر کیلوگرم خیار جیرفت (کهنه) هزار تومان است.

گوجه فرنگی هم با قیمتی حدود 1200 تومان در بازار عرضه می‌‌شود.
منبع: فارس
برچسب ها: میوه ، سبزی ، قیمت ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: