April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۵۱۶
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
0
بانک تجارت همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، از مراسم تقدیر از اساتید و دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبایی حمایت مالی کرد.
مراسم گرامیداشت مقام استاد با حمایت بانک تجارت برگزار شد پول‌نیوز- دانشگاه علامه طباطبایی عصر روز چهارشنبه 16 اردیبهشت به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با دعوت از اساتید خود در سالن همایش سازمان اسناد و کتابخانه ملی از مقام آنها تقدیر به عمل آورد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اکبری عضو هیات مدیره بانک تجارت نیز با حضور در سالن همایش سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این مراسم شرکت کرد.

 گفتنی است بانک تجارت با برپایی شهرکهای بانکداری الکترونیک در 135 دانشگاه مهم کشور و نصب 346 دستگاه خودپرداز، 356 درگاه پرداخت اینترنتی و 715 کارمند حضوری مستقیم داشته و به ارائه خدمات می‌پردازد. همچنین این بانک در قالب تفاهم نامه های منعقده با دانشگاه های معتبر کشور از پایان نامه های دانشجویی حمایت مالی کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: