April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۲۴۵
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
0
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به حفر چاه در یک خانه قدیمی در خزانه گفت: در این حادثه دو کارگر 25 و 50 ساله افغانی جان خود را از دست دادند.
پول‌نیوز- جلال ملکی در گفت‌وگو یی اظهار داشت: در ساعت 8:29 امروز حادثه گرفتار شدن 2 کارگر در چاه در محله خزانه بالاتر از فلکه اول به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام  2 ایستگاه به محل حادثه بیان داشت: در محل مشاهده شد که در یک منزل 2 طبقه قدیمی در قسمت حیاط کارگران مشغول حفر چاه بودند که متاسفانه به یکباره و در عمق 25 متری به داخل چاه پرت می‌شوند.

ملکی بیان داشت: زمانی که ماموران آتش‌نشانی خواستند وارد چاه بشوند با گاز زیادی در درون چاه روبرو بودند که پس از انجام عملیات، دو کارگر از چاه بیرون آورده و تحویل نیروهای اورژانس داده شد که متاسفانه 2 کارگر افغانی که یکی از آنها 25 سال و دیگری 50 ساله بودند جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه برای حفر چاه از افراد متخصص و حرفه‌ای استفاده شود، گفت: این عملیات در ساعت 9/50 به پایان رسید.
منبع: فارس
برچسب ها: حفر چاه ، کارگر ، افغانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: