April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بازار میوه و مرغ در هفته‌ای که گذشت؛
کد خبر: ۱۴۳۷۵۴
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
۱
در طول هفته جاری قیمت برخی میوه ها از جمله موز با کاهش همراه بود، ضمن اینکه قیمت مرغ نیز با کاهشی جزئی در مراکز خرده فروشی به ۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.
کاهش قیمت موز و خیار در بازارپول‌نیوز- بازار میوه در طول هفته جاری از ثبات نسبی برخوردار بود؛ ضمن اینکه طی روزهای اخیر قیمت برخی محصولات از جمله گوجه سبز، خیار و موز با کاهش همراه شد. در همین راستا سید حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی ضمن اعلام خبر فوق به مهر گفت: قیمت گوجه سبز با کاهشی جزئی همراه بوده و در حال حاضر این محصول در بازار بین چهار هزار و ۱۳ هزار تومان به فروش می رسد. همچنین قیمت خیار از دو هزار و ۵۰۰ تومان به هزار و ۸۰۰ تومان در بازار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت موز از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار تومان کاهش یافته است، افزود: قیمت محصولاتی مانند هندوانه و زردآلو همچنان بالاست در حال حاضر هر کیلوگرم هندوانه از ۸۰۰ تا هزار و ۷۰۰ تومان به مشتری عرضه می شود و قیمت زردآلو از ۶ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت سیب درختی را از دو هزار تومان تا پنج هزار تومان و قیمت کیوی را از دو هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر پرتقال های موجود در بازار همگی وارداتی هستند که قیمت آنها نیز از ۶ هزار و ۸۰۰ تا هفت هزار تومان متغیر است. همچنین قیمت سیب زمینی از ۵۰۰ تومان تا ۸۰۰ تومان و گوجه فرنگی از ۶۰۰ تومان تا هزار و ۴۰۰ تومان است.

براساس این گزارش قمیت مرغ نیز امروز پنجشنبه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته اما نسبت به ابتدای هفته جاری با کاهشی اندک همراه بوده است. در همین زمینه مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت این کالا امروز در مراکز خرده فروشی ۶ هزار و ۶۰۰ تومان است گفت: قیمت مرغ در مراکز عمده فروشی نیز ۶ هزار و ۱۰۰ تومان و در میدان بهمن پنج هزار و ۹۰۰ تومان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
19:57 - 1395/10/19
واقعا که فکری هم به حال اون کشاورزهای بدبخت هم کنین
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: