کد خبر: ۱۴۳۸۹۲
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
0
همانطور که کمپانی سازنده آن در تیزرهای تبلیغاتی نیز بدان اشاره کرده، بیشتر مخاطبان جوان را هدف گذاری کرده است. از این رو لازم است تا جذابیت های ویژه ای را در ظاهر خودرو داشته باشیم که اتفاقا مرسدس در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

پول نیوز؛ مازیار دانیالی-حضور برند مرسدس بنز در بازار اس یو وی ها یا همان شاسی بلندها همواره برای مخاطبان دنیای خودرو جذاب و خاص بوده است. بیشتر عادت کرده ایم تا محصولات بنز را در قالب سدان های اشرافی و یا کوپه های پرقدرت ببینیم اما مرسدس طی سالیان اخیر تاکید زیادی در نمایش توانمندی های خود در تولید محصولات رده اس یو وی داشته است.

در میان تولیدات این کلاس مرسدس بنز، به جرات می توان جی ال آ 45 را یکی از بهترین ها دانست. به خصوص اگر پسوند آ ام گ را نیز همراه خود داشته باشد. البته جی ال آ 45 را به نوعی می توان یک کراس اوور خوش ساخت نیز به حساب آورد.

این محصول همانطور که کمپانی سازنده آن در تیزرهای تبلیغاتی نیز بدان اشاره کرده، بیشتر مخاطبان جوان را هدف گذاری کرده است. از این رو لازم است تا جذابیت های ویژه ای را در ظاهر خودرو داشته باشیم که اتفاقا مرسدس در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

جی ال آ 45 آ ام گ تا 173 اینچ در طول، 60 اینچ در ارتفاع و 71 اینچی در عرض توسعه یافته است که مشاهده و بررسی همین اعداد مشخص می سازد با یک شاسی بلند خرگوشی شکل سرو کار خواهیم داشت. مهندسی جوان پسند مرسدس در بخش بدنه نمونه مورد بررسی ما،  با استفاده از بامپرهای عضلانی برای جلو و عقب خودرو کاملتر شده  و همراه جلوپنجره توسعه یافته و یک لوگوی بزرگ به نقطه اوج خود می رسد.

 

 طراحی چراغ های جلو نیز در هماهنگی کامل با این مجموعه قرار دارد تا ظاهری جدی و تهاجمی برای جی ال آ 45 در قسمت جلو ایجاد کند. هر چند شباهت هایی با سی ال آ 250 به چشم می خورد اما اینجا همه چیز خشن تر و جذاب تر به نظر می رسد.

 

نمای جانبی خودرو نیز در انتقال حس یک خودروی جادار و سریع کاملا موفق عمل کرده و اشتیاق ما را به مشاهده هنرمندی بنز در قسمت انتهایی خودرو بیشتر می کند. استفاده از دیفیوزر عریض و اگزوزهای دو کاناله نمایی اسپرت به جی ال آ 45 داده اند. برای چرخ ها از رینگ های آلیاژی 20 اینچی استفاده شده است.

 
 

فضای داخل کابین از قواعد ثابت مرسدس در طراحی محصولات خود تبعیت می کند. جائی که چرم تیره با خط هایی سرخ در هماهنگی با طرح بدنه حرف اول را می زند. پوششی از فیبرکرین نیز روی کنسول جلو خودنمایی می کند.

 

صندلی ها طراحی اسپرت دارند. بکارگیری نمایشگر های لمسی نیز که امروزه در تمامی خودروهای جدید مشاهده می شود. البته نمایشگر لمسی در حالت استاندارد 5.7 اینچی نصب می شود اما مشتری می تواند آنرا با مدل سفارشی 7 اینچی تعویض کند.

 
طراحی اسپرت و همچنین عنوان آ ام گ در نامگذاری جی ال آ 45 انتظارات مخاطب از محتویات زیر درپوش موتور را به شدت افزایش می دهد. خوب مرسدس بنز نیز برای خریداران این محصول تدارک ویژه ای دیده است. یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری ممکن است در ابتدا شما را ناامید کند اما بهتر است بدانیم این موتور با استفاده از توربوشارژر توانایی تولید 355 اسب بخار را دارد که عددی بسیار مناسب و قابل توجه برای جی ال آ 45 محسوب می شود. از طرفی مصرف سوخت خودرو نیز بسیار مناسب گزارش شده است. گشتاور این مجموعه برابر با 332 پوندفوت است.

این موتور کاملا دست ساز که عبارت "دست ساز" با افتخار روی آن نیز نصب شده است صدای بسیار جذابی را تولید می کند که اگر خودرو را نبینید و تنها صدای آن را بشنوید فورا ذهن شما به سمت عضلانی های دهه هفتاد " 350 اسبی" آمریکا متوجه خواهد شد.

جی ال آ 45 رقابت سختی را با هموطنان مشهور خود چون ب ام و ایکس 4 و پورشه ماکان در بازارهای جهانی دنبال می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: