کد خبر: ۱۴۴۱۵۴
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
0
خودروساز آلمانی دایملر نرم افزار و خدمات اینترنتی بایدو را برای خودروهای مرسدس بنز در چین فراهم می‌کند.
همکاری با بایدو برای عرضه بنزهای اینترنتیپول‌نیوز- خودروسازان تلاش می‌کنند اطلاعات و خدمات سرگرمی و همچنین قابلیت اتصال را در خودروهای مورد عرضه افزایش دهند.

دایملر و غول فناوری چینی بایدو همکاری خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES درشانگهای اعلام کردند.

خودروهای مرسدس بنز مجهز به نرم افزار بایدو می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهند از طریق داشبورد به محتوای تلفن هوشمندشان مانند آهنگ و خدمات اینترنتی دسترسی پیدا کنند.

با اینهمه این دو شرکت اعلام نکردند نخستین خودروهایی که مجهز به برنامه بایدو خواهند بود، چه زمان تولید می‌شوند.

این توافقی در شرایطی اعلام شد که رقابت برای خرید کسب و کار نقشه نوکیا که برای طراحی خودروهای خودران بسیار مهم شمرده می‌شود، داغ‌تر شده است.

بر اساس گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، تلاش برای خرید کسب و کار نقشه نوکیا به یک رقابت سه طرفه میان خودروسازان آلمانی دایملر، ب ام و و آئودی در یک طرف و کنسرسیومی شامل اوبر و بایدو و گروه سومی شامل تنست و ناواینفوی چین تبدیل شده است.

دایملر اخیرا با شرکت فناوری کوالکام برای طراحی فناوریهای شارژ بیسیم تلفنهای همراه در داخل خودرو و همچنین شارژ خودروهای برقی بدون استفاده از کابل توافق همکاری امضا کرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: