پولنیوز- سرپرست شرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت، اظهار داشت: روابط عمومی های مجموعه مخابرات ایران باید تعامل و اطلاع رسانی جامع داشته باشند. سازمان روابط عمومی مدافع و منفعل نمی خواهد .
به گزارش گروه ارتباطات
پولنیوز، مهندس دهناد اقناع و ابلاغ را جوهره روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ها در مخابرات باید آنقدر فعال باشند که هیچ فضایی برای تهاجم به شرکت ایجاد نشود .
وی با تاکید بر اینکه مدیریت راهبردی روابط عمومی های استان ها بر عهده روابط عمومی شرکت مخابرات ایران است، گفت: روابط عمومی های مجموعه مخابرات به دلیل وسعت و قلمرو تنوع کار در شرکت، وظایف خطیری در دو حوزه بیرون و درون سازمان برعهده دارند .
سرپرست شرکت مخابرات ایران وظیفه اصلی روابط عمومی ها در شرکت را در حوزه برون سازمانی، تعامل با همه نهادهای حاکمیت، نمایندگان مجلس و آحاد مردم دانست و اظهار داشت : مدیران روابط عمومی استان ها نباید هیچ فرصتی را برای اقناع و ابلاغ از دست بدهند.
وی حضور فعال در نمایشگاه ها، تعامل با نمایندگان مجلس و سایر نهادهای حاکمیتی، ارتباط با صدا و سیما و برگزاری مراسم هفته دولت را از ابعاد استراتژی های اطلاع رسانی در حوزه برون سازمانی اعلام کرد و گفت: در گسترده درون سازمان نیز، مدیران روابط عمومی ها باید با ایجاد تعامل دو جانبه بین مدیران و کارکنان سازمان و برنامه های مدون برای سرمایه های انسانی شرکت، محیطی توام با امید، اعتماد و نشاط را در سازمان ایجاد کنند .
مهندس دهناد همچنین به اجرای طرح تحول با هدف ارتقای برنامه ها و جایگاه مخابرات اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم اجرای موفق این طرح باعث افتخار مجموعه مخابرات باشد .