کد خبر: ۱۴۶۵۷۸
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
0
پول‌نیوز- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش7 درصدی قیمت گوشت گوسفندی در میادین و بازارها از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید احمد صفوی با اشاره به اینکه پس از اعلام قیمت انواع گوشت قرمز توسط شورای نرخ گذاری سازمان، قیمت انواع گوشت گوسفندی کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه قیمت راسته با استخوان 259 هزار ریال، ران پاک کرده 317 هزار ریال، راسته پاک کرده 343 هزار ریال و سردست پاک کرده 306 هزار ریال اعلام شده است که با توجه به مقایسه قیمت ها نسبت به قبل شاهد کاهش 7 درصدی قیمت این محصولات پروتئینی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این نرخ نامه براساس آنالیز دقیق قیمت های گوشت تازه کشتار روز تهران اعلام می شود، اظهار کرد: تمامی گوشت های ارسالی به مراکز دارای مجوز عرضه در میادین و بازارها بوده و باید دارای هولوگرام یا برچسب بهداشتی با برند شرکت های عرضه کننده در میادین و بازارهای این سازمان باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص تولید کنندگان عرضه محصولات پروتئینی در میادین و بازارها که ملزم به درج هولوگرام ویژه برند خود بر روی تمامی محصولات تولیدی هستند، گفت: درغیر این صورت از توزیع و عرضه آن در میادین و بازارها ممانعت به عمل خواهد آمد. در ضمن نرخ انواع محصولات در میادین میوه و تره بار در سایت این سازمان به آدرس www.mayadin.tehran.ir قابل مشاهده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: