April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۷۸۷۹
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
0
حسنی علت این سانحه رانندگی را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی ایسوزو اعلام کرد.
پول‌نیوز- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در راه های ارتباطی این استان 4 کشته و دو مجروح برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حسنی افزود: این حوادث روز یکشنبه در سه سانحه رانندگی در راه های زالیان - شازند، ساوه- تهران و خنجین از توابع شهرستان کمیجان به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: حادثه جاده زالیان شهرستان شازند بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه اتوبوس رخ داد که در این سانحه راننده و سرنشین خودروی پراید به علت شدت جراحات وارد شده در دم فوت کردند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بررسی صحنه تصادف از سوی کارشناس پلیس راه ، علت این سانحه انحراف به چپ خودروی پراید نسبت به اتوبوس گزارش شده است.

سرهنگ حسنی اظهار کرد: حادثه رانندگی محور اتوبان ساوه - تهران بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو با یک دستگاه خودروی کامیون دانگ فنگ به وقوع پیوست که در این حادثه سرنشین خودروی کامیون ایسوزو جان خود را از دست داد و راننده این خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی، علت این سانحه رانندگی را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی ایسوزو اعلام کرد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه جاده خنجین از توابع شهرستان کمیجان نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان وانت رخ داد که در این حادثه راننده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و سرنشین این خودرو نیز مجروح شد.

سرهنگ حسنی، علت وقوع این حادثه رانندگی را توجه نکردن راننده به جلو اعلام کرد.

از ابتدای امسال تاکنون 135 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: