April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» با هدف ترویج دانش نحوه حضور موثر در انتخابات در بین نامزدهای انتخابات، گروه‌های سیاسی و دست اندرکاران ستادهای انتخاباتی وارد بازار کتاب شد.
،کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» اثر ليزا اسپيلر و جف برگنر با ترجمه دکتر رسول بابایی و ویراستاری آرش محبی و سید مهدی میربد وارد بازار کتاب‌های سیاسی کشور شد. این کتاب توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» اولین کتاب در نوع خود است که به زبان فارسی ترجمه شده و در آن به قوانین مربوط به ساخت برندهای سیاسی اشاره شده است. این کتاب به دلیل توجه به مباحث عملیاتی حضور در انتخابات و ارائه الگوی برندسازی سیاسی مورد توجه نامزدهای انتخاباتی و فعالان سیاسی در سرتاسر جهان قرار دارد.

در این کتاب اشاره شده که برندسازی سیاسی تازه‌ترین و روزآمدترین شیوه برای حضور موفق در انتخابات است و باراک اوباما با استفاده از این شیوه توانست در انتخابات 2008 میلادی علی‌رغم برخی کمبودهای مشهود و ضعف‌های اساسی نسبت به رقبای جمهوری خواه و دموکرات، آنها را شکست دهد و سمبل استفاده از برند سازی سیاسی برای پیروزی در انتخابات شود.

دانش برند پس از حضور موفق در حوزه‌های تجاری وارد سیاست شده است و در این حوزه هم راهکارهای ویژه، متفاوت و کارآمدتری را برای فعالیت موفق و پیروزمندانه به سیاستمداران پیشنهاد و اجرا می‌کند. کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» از معدود کتاب‌هایی است که پرده از اسرار برندسازی سیاسی بر می‌دارد و از این جهت کتاب یگانه‌ای است.

‌در فصول مختلف  کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» اشاره شده که برندهای سیاسی چگونه شکل می‌گیرند، پیروز انتخابات می‌شوند و در نهایت پس از پیروزی در انتخابات و در عرصه‌‌های اجرایی چگونه باید مدیریت شوند تا ارزش ویژه آنها برای رای دهندگان حفظ شود.

یکی از ویژگی‌های  کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» استفاده از تجربه سیاستمداران برند شده است و از این جهت فهم مباحث آن آسان است.

 رسول بابایی درباره چرایی ترجمه این کتاب گفت: کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی»بر اساس نیاز فضای سیاسی کشور و با هدف ترویج دانش حضور موثر و مفید انتخابات در میان نامزدها، گروه‌های سیاسی، دست اندرکاران ستادهای انتخاباتی و  علاقه مندان این مباحث ترجمه شده است.

مترجم کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» تاکید کرد: البته محتوای این کتاب صرفا برای نامزدها و ستادهایی انتخاباتی نیست بلکه همه سیاستمدارانی که قصد دارند کنش سیاسی موثر و بلند مدت داشته باشند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب استفاده کنند.

بابایی گفت: امیدوارم با ترجمه کتاب‌هایی از این دست در کنار کمیت مطلوب برگزاری انتخابات در ایران کیفیت آن هم رشد کند و با نهادینه شدن دانش حضور در انتخابات بین نامزدها و گروه‌های سیاسی شاهد عقلانی شدن بیشتر فضای انتخابات و کاهش هزینه‌های مادی غیر ضروری باشیم.

علاقه مندان و متقاضیان می توانند برای دریافت و خرید کتاب با شماره 09368998814 تماس بگیرند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: