کد خبر: ۱۴۸۰۱۵
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲
0
هر چند بیشتر اخبار این روزها به مشکلات مالی یونان و مساله تقابل اتحادیه اروپا و آتن باز می گردد اما کماکان مطالعه لیست گرانترین شهرهای جهان جذابیت های خاص خود را دارد.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری- هزینه های زندگی از مهمترین عوامل برای انتخاب یک مکان خاص جهت سکونت محسوب می شود. معیارهایی چون قیمت مواد غذایی، پوشاکف قیمت آب و برق و مواردی از این دست در تعیین رده بندی گرانترین شهرهای جهان برای زندگی اثر گذار هستند. هر چند بیشتر اخبار این روزها به مشکلات مالی یونان و مساله تقابل اتحادیه اروپا و آتن باز می گردد اما کماکان مطالعه لیست گرانترین شهرهای جهان جذابیت های خاص خود را دارد.

در سایر رده بندی های منتشر شده، معمولا کشورهای افریقایی که دچار تورم شدید بوده و قیمت های عجیبی برای کالاهای معمولی پرداخت می شود، لحاظ نمی شوند اما در رده بندی حاضر که دقیقا بر اساس پارامترهای فوق الذکر تهیه شده تمامی کشورها حضور دارند.

10. انجامنا، چاد
9. برن، سوئیس
8.سئول، کره جنوبی
7. پکن، چین
6. شانگ های، چین
5. ژنو، سوئیس
4. سنگاپور
3. زوریخ، سوئیس
2. هنگ کنگ

1. لوآندا، آنگولا

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: