کد خبر: ۱۴۸۰۲۹
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
0
درساعات بعد از ظهر، به سبب باد و گرد و خاك، در جنوب استان سمنان، آسمان استان های قم، مرکزی، شمال اصفهان غبار آلود خواهد شد.
بارش پراکنده در ارتفاعات تهرانپول‌نیوز- طی سه روز آینده در سواحل مرکزی وشرقی خزر، ارتفاعات البرزمرکزي و شرقی، و برخی مناطق شمال غرب کشور در ساعات بعد از ظهرافزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

این وضعیت بعد از ظهر پنج شنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات مرکزي البرز تقویت می شود.

در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نمی باشد و در بخش هاي از شرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور وزش باد و گرد وخاك سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد، در همین مدت درشمال سیستان و بلوچستان، منطقه زابل، در بعضی ساعات طوفان وگرد وخاك رخ خواهد داد.

در ساعات بعد از ظهر، به سبب باد و گرد و خاك، در جنوب استان سمنان، آسمان استان های قم، مرکزی، شمال اصفهان غبار آلود خواهد شد.

آسمان تهران قسمتی ابری است و در بعد ازظهر وزش باد و احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات وجود دارد. بیشینه دما تهران امروز با 1 درجه کاهش نسبت به روز قبل 39 درجه می باشد.
برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، گرد و خاک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: