April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۰۷۹
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
0
پول‌نیوز - در سه ماهه نخست سال جاری تعداد کل واگن‌های حامل کالا در ‌مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) به رقم ٦ هزار و ٩٥٧ دستگاه رسید که نشان از رشد ١٤ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

بنابراعلام سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ریزی‌ سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی به افزایش سهم حمل و نقل ریلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) منجر شد.

در سه ماهه نخست سال جاری تعداد کل واگن‌های حامل کالا در ‌مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) به رقم ٦ هزار و ٩٥٧ دستگاه رسید که نشان از رشد ١٤ درصدی داشته است.

‌به دنبال ورود این تعداد واگن، بیش از ٣٨٨ هزار و ٦٩٤ تن کالا به صورت ریلی حمل شد که رشد ٢٢ درصدی را در پی داشته است.

در سه ماه نخست سال جاری ٢٨١ فروند کشتی در این بندر ‌ورود و پهلوگیری داشته‌‌اند؛ تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با رشد یک درصدی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از مرز ٦ میلیون و ٢٦٣ هزار تن گذشت.

‌شاخص بهره‌وری کشتی در این مجتمع بزرگ بندری با افزایش سه درصدی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ١٩٥ تن بر ساعت رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: