April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۱۸۷
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
0
حسيني‌نژاد: به دنبال برگزاری 6 دوره قرعه‌کشی، تعداد جوایز از 115به 251 عدد و میزان جوایز از 2.75 میلیارد ریال به 5 میلیارد ریال شامل یک جایزه ممتاز 500 میلیون ریالی، پنجاه جایزه 50 میلیون ریالی و دویست جایزه 10 میلیون ریالی افزایش یافته است.
افزایش جوایز سپرده وین بانک سامانپول‌نیوز- بانک سامان به دنبال استقبال هموطنان از افتتاح سپرده وین، سقف جوایز قرعه‌کشی این سپرده را به 5 میلیارد ریال افزایش داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرتضي حسيني‌نژاد مدیر تحقیقات، برنامه‌ریزی و بودجه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شرایط آسان دریافت این کارت و شرکت در قرعه‌کشی سبب استقبال گسترده از این سپرده شده است.

وی افزود: از این رو، به دنبال برگزاری 6 دوره قرعه‌کشی، تعداد جوایز از 115به 251 عدد و میزان جوایز از 2.75 میلیارد ریال به 5 میلیارد ریال شامل یک جایزه ممتاز 500 میلیون ریالی، پنجاه جایزه 50 میلیون ریالی و دویست جایزه 10 میلیون ریالی افزایش یافته است.

حسيني‌نژاد تصریح کرد: همچنین بر اساس امتیازهای کسب‌شده توسط مشتری کارت اعتباری تا سقف 50 میلیون ریال ارایه می‌شود و پس از برگزاری قرعه‌کشی ماهانه، امتیازها صفر می‌شود.

مدیر تحقیقات، برنامه‌ریزی و بودجه بانک سامان درباره چگونگی شرکت داده شدن افراد در قرعه‌کشی تصریح کرد: برای شرکت در قرعه‌کشی لازم است مشتریان یک سپرده "وین" در یکی از شعب بانک سامان افتتاح کنند. پس از آن، یک کارت برداشت به نام "وین‌کارت" برای استفاده در تراکنش‌های روزمره در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که این امکان را می‌دهد علاوه بر انجام امور جاری خود از طریق تراکنش‌های الکترونیکی امتیاز دریافت کنند.

حسینی‌نژاد گفت: دارندگان سپرده وین برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این سپرده می‌توانند به صفحه سپرده وین در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند یا در تمام ساعت‌های شبانه‌روز با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: