April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۳۵۲
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
0
ستاد اشيا پيدا شده شركت بهره برداري مترو تهران ماهانه حدود 250 وسيله پيدا شده را به صاحبان خود تحويل مي دهد.
پول‌نیوز- احسان مقدم مشاور مديرعامل و مديرارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در  گفت و گویی با بيان اينكه اين ستاد تمام وسايل پيدا شده در خطوط مترو تهران را به صورت دقيق در سامانه ثبت و مراحل آن را تا انتها پيگيري مي كند اظهار کرد: هر وسيله اي كه در خطوط پنجگانه مترو تهران پيدا مي شود ابتدا به مدت يك هفته در انتظامات ايستگاه باقي مي ماند تا در صورت مراجعه حضوري صاحبش به آن تحويل داده شود. اگر در اين مدت كسي سراغ وسيله خود نيايد اين شي به ايستگاه مركزي هر خط فرستاده شده و آنجا در سامانه ستاد اشيا پيدا شده ثبت و پس از يك هفته به ستاد مركزي تحويل داده مي شوند.

وي با بيان اينكه ماهانه حدود 1300 وسيله در اين سامانه ثبت مي شود افزود: پس از ثبت اين اشيا، صاحبان آن مي توانند با شماره هاي ستاد تماس گرفته و جوياي وسايل گمشده خود شوند كه در صورت تطبيق مشخصات، اين وسايل به آنها تحويل داده مي شود.

مقدم تصريح كرد: لیست تفکیک شده اشیای فرستاده شده به ستاد در روزنامه‌های کثیرالانتشار و وب سایت مترو هم به صورت دوره‌ ای اعلام می‌شود. اين اشيا تا دو ماه در ستاد باقي مي مانند و اگر در اين مدت صاحب آن پيدا نشد مراحل اداري طي شده و به انبار فجرحضرت امام مربوط به اموال بلاصاحب و بلا وارث تحويل داده مي شوند. ضمنا مدارك شناسايي هم به مراكز صادر كننده فرستاده مي شوند.

گفتني است، افرادی که وسیله‌ای در مترو گم کرده‌اند می‌توانند از ساعت 7:30 لغایت 16:30 روزهای شنبه تا پنج‌شنبه با تلفن‌های 33900172 و 33900171 تماس حاصل كنند.
برچسب ها: مترو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: