کد خبر: ۱۴۸۴۳۱
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
0
تفاهمنامه همکاری میان بانک توسعه تعاون و کمیته امداد امام خمینی (ره) به مبلغ هزار و 600 میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد.
تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بانک توسعه تعاونپول‌نیوز- کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک توسعه تعاون با هدف اعطای تسهیلات اشتغال زایی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رییس کمیته امداد امام (ره) دردیدار با محمدعلی سهمانی اصل مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد گفت : افراد تحت حمایت این نها، انسان های بزرگ و توانمندی هستند که تمام تلاش ما احیای استعداد این افراد از طریق آموزش های فنی و حرفه ای و ارائه وام قرض الحسنه اشتغال برای استقلال مادی و توانمندسازی است که در این راستا از بانک ها و مسئولان درخواست داریم تا منابع به این سمت  بیشتر هدایت شود.

همچنین در این دیداردکتر محمدعلی سهمانی اصل، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این دیدار با بیان اینکه این نهاد در سال های گذشته با سنت حسنه ای که در جذب منابع قرض الحسنه بانک ها در پیش گرفت از موفق ترین سازمان ها بود، گفت: اکنون 90 درصد از این تسهیلات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جذب شده است.

در پایان تفاهمنامه همکاری میان بانک توسعه تعاون و کمیته امداد امام خمینی(ره) به مبلغ هزار و 600 میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد و بر اساس این تفاهم نامه مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد با معرفی نامه از این نهاد تا سقف 150 میلیون ریال و یک ضامن معتبر و مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون ریال می توانند از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه مجدد در سقف های مقرر در صورت تسویه تسهیلات قبلی بلامانع است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: