April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۴۳۶
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
0
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر امسال با استقبال شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است به طوری که بیش از ۲۰۰ شرکت و واحد تولیدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و جدیدترین تولیدات خود را ارائه می کنند.
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آشپزخانه در تهرانپول‌نیوز- بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات خود را در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در تهران ارائه می‌کنند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر امسال با استقبال شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است به طوری که بیش از ۲۰۰ شرکت و واحد تولیدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و جدیدترین تولیدات خود را ارائه می کنند.

این نمایشگاه در هفته آینده و از ۲۹ تیر تا ۱ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، معرفي ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل كشور در زمينه توليد، ‌ بازرگاني و خدمات مربوط، شناسایی و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت، ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدكنندگان داخلي در جهت ارتقاب كيفيت توليد، ايجاد ارتباط مستقيم و رودر رو ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان، ايجاد و يا ارتقای رويكرد صادرات محصول به ساير كشورها، تبادل فكر، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي، شناسايي واحدهاي برتر در زمينه توليد، صادرات، بازرگاني و خدمات مرتبط با موضوع نمايشگاه و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیتهای موجود در ساير كشورها برگزار می شود.

در این نمایشگاه صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از شهرهای مختلف کشورمان و شرکت‌های خارجی، گردهم می آیند تا ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر و ارائه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت‌های این حوزه نیز قرار بگیرند.

در این نمایشگاه و در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از کشورهای کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی (گروه کالاهای آشپزخانه، گروه کالاهای حمام، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) برپا خواهد شد و در آن، انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی همچون انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاه‌های تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم‌های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، تجهیزات عمل آوری غذا، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران و کافی شاپ، تجهیزات حمام، انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش، تجهیزات سونا و استخر، تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

تولیدات صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر واحدهای تولیدی کشورمان به کشورهای مختلفی از جمله عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، ‌جمهوری آذربایجان، کشورهای منطقه قفقاز و همچنین برخی از کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین صادر می شود.

برنامه ریزی برای حضور و بازدید چند هیات خارجی و همچنین برگزار چند همایش و نشست تخصصی با حضور صنعتگران و استادان دانشگاه ها، برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه بین المللی است.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته و صنعتی همچون آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می شود.

این نمایشگاه بین المللی از ۲۹ تیر تا ۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: مهر
برچسب ها: آشپزخانه ، نمایشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: