کد خبر: ۱۴۸۴۹۸
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
0
ملکی: قیمت گوشت قرمز براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و با توجه به وفور دام از سال 92 تاکنون قیمت گوشت گوسفندی هیچ گونه تغییری نکرده است.
پول‌نیوز- رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، گفت: با توجه به وفور تولید نیازی به افزایش قیمت نیست.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگویی در مورد اظهارات وزیر صنعت مبنی بر افزایش قیمت محصولات کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز گفت: قیمت گوشت قرمز براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و با توجه به وفور دام از سال 92 تاکنون قیمت گوشت گوسفندی هیچ گونه تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز رابطه مستقیمی با قیمت دام دارد، گفت: با توجه به مازاد تولید و وفور دام در میادین قیمت گوشت قرمز تغییر نمی‌کند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان داشت: با توجه به شرایط دام و بازار نیازی به افزایش قیمت گوشت گوسفندی نیست و تقاضایی هم برای افزایش قیمت نداریم.

ملکی با اشاره به اجرای طرح پیش سرد کردن گوشت گوسفندی تصریح کرد: با اجرای این طرح هزینه‌های جانبی کمی افزایش یافت، اما این موضوع هم منجر به تغییر در قیمت گوشت گوسفندی نشد.

نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابلاغ بخشنامه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به وزارت صنعت برای افزایش 6 درصدی قیمت کالاهای اساسی خبر داد که گندم، آرد، نان، قند و شکر، مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن نباتی، گوشت قرمز، کره، شیرخام و لبنیات از جمله اقلام مشمول افزایش قیمت هستند.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت ، گوشت قرمز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: