کد خبر: ۱۴۸۵۴۶
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
0
استاد از او پرسید «آیا این یعنی که ما به بن بست رسیدیم و نمی‌توانیم کاری کنیم؟». محمدجواد ظریف در پاسخ به سوال استادش اینطور گفت: «همیشه امید وجود دارد و شما باید امید داشته باشید».
پول‌نیوز- پایگاه دنور پست در گزارشی به نقل از اساتید دوران تحصیل وزیر خارجه ایران نوشت که از نظر آنها ظریف فردی با قابلیتهای علمی و اخلاقی بالا و در عین حال خوشبین و امیدوار برای ایفای نقش وزارت خارجه می‌دانند و به او افتخار می‌کنند.یک پایگاه آمریکایی در گزارشی به نقل از اساتید محمدجواد ظریف در دوران تحصیلات دانشگاهی وی، از صلاحیتها و قابلیتهای علمی و اخلاقی بالای وی تاکید کرده است.

یک پایگاه آمریکایی در گزارشی به گذراندن دوره دکتری محمدجواد ظریف در دانشگاه دنور در دهه 1980 که اکنون به مدرسه جوزف کوربل تغییر نام یافته، اشاره و بر صلاحیتهای بالای درسی و اخلاقی وی در دوران تحصیلی تاکید کرد. در گزارش «دنور پست» آمده است: «اساتید محمدجواد ظریف دیپلمات ارشد ایران می‌گویند او را فردی امیدوار، خوشبین، ‌منظم و هوشمند می‌دانند.

"تام رو" پروفسور دانشگاه دنور که رئیس کمیته بررسی تز دکتری ظریف بود گفت که او یکی از بهترین دانشجویانی بود که من تا به حال به آنها درس دادم. او فردی بسیار خوب است».«تام رو» همچنین با اشاره به جنگ عراق در دوره صدام علیه ایران و تلفات ناشی از آن تاکید کرد که این جنگ سبب تعمیق علاقه محمدجواد ظریف به حقوق بین‌الملل و دیپلماسی شد. وی افزود: «من بسیار خوشحال و مشتاقم به اینکه او این نقش(وزارت خارجه) را ایفا می‌کند».

در ادامه این مطلب به نقل از «کارن فست» استاد دانشگاه آمریکایی که دو درس با آقای ظریف در دوران تحصیلش داشت، خاطره‌ای را بازگو می‌کند که در آن به دنبال جر و بحث سنگین دانشجویان در کلاس، استاد از او پرسید «آیا این یعنی که ما به بن بست رسیدیم و نمی‌توانیم کاری کنیم؟».محمدجواد ظریف در پاسخ به سوال استادش اینطور گفت: «همیشه امید وجود دارد و شما باید امید داشته باشید».

استاد سابق وزیر خارجه کنونی ایران با بیان اینکه ظریف فردی است که به امید و احتمالات و فرصتها معتقد است، افزود: «البته که ما به خاطر افزایش رتبه و ترفیع وی به این مقام(وزارت خارجه) بسیار افتخار می‌کنیم.»

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: