April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون پژوهش و فناوری دانشکده خبر اعلام کرد:
کد خبر: ۱۴۸۷۸۰
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
0
در پی امضای تفاهم نامه همکاری با آموزشکده عالی روش شناسی علوم انسانی در پاریس در سال 93 و با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی به ویژه در حوزه روش شناسی مقرر گردید تا آموزش های تخصصی کوتاه مدت روش شناسی علوم انسانی با همکاری نهاد فرانسوی در تابستان سال جاری در دانشکده خبر تهران برگزار گردد.
برگزاری دوره تخصصی روش شناسی در دانشکده خبرپول‌نیوز دوره بین المللی تخصصی روش شناسی علوم انسانی در دانشکده خبر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی پول‌نیوز، در پی امضای تفاهم نامه همکاری با آموزشکده عالی روش شناسی علوم انسانی در پاریس در سال 93 و با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی به ویژه در حوزه روش شناسی مقرر گردید تا آموزش های تخصصی کوتاه مدت روش شناسی علوم انسانی با همکاری نهاد فرانسوی در تابستان سال جاری در دانشکده خبر تهران برگزار گردد.

حمیدرضا کمالی در تشریح اهداف برگزاری این دوره اعلام کرد: یکی از مهمترین مبانی تحقیق و پژوهش که زیربنای پیشرفت علمی و توسعه پایدار است، آشنایی محققان با آخرین متدها و روش های مطالعه و بررسی یافته ها در هر رشته محسوب می گردد که دانشکده خبر با هدف توسعه علمی و افزایش کیفیت آموزشی، سعی در برگزاری هر چه موثر تر این دوره ها دارد.

کمالی افزود: مباحث این دوره ها در 15 عنوان مستقل، توسط گروهی از مدرسان مورد تایید طرفین ایرانی و فرانسوی در مرداد و شهریور ماه سال جاری در تهران ارائه خواهد شد. سرفصل های این دوره ها نیز با هدف رفع نیازهای داخلی و ارتقای دانش و مهارت بومی، مشترکاً توسط دانشکده خبر و آموزشکده عالی روش شناسی علوم انسانی پاریس طراحی و تدوین گردیده و "تخصصی و به روز بودن محتوا" ، "استفاده از استادان برجسته"، "هزینه منطقی و مناسب"، "اعطای مدرک معتبر بین المللی"، "کوتاه مدت بودن طول دوره"، "استفاده از روش کارگاهی" و "سعی در تحقق اهداف و برنامه های سازمانی فراگیران"  از ویژگی های این دوره آموزشی است و برای دانشگاهیان و کسانی که به صورت گروهی از سوی سازمان ها و نهادها معرفی می گردند، تخفیف مناسبی منظور شده است.

یادآور می گردد؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 77507903  تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.baharac.com مراجعه نمایند.

به دلیل آغاز دوره از روز شنبه دهم مردادماه و محدودیت ظرفیت، مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه پنجم مردادماه خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: