April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۷۸۳
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
0
از 14 روز دیگر رسماً برنامه به‌روزرسانی ویندوز 7 و 8 و 8.1 به نسخه ویندوز 10 شروع می‌شود و این در حالی است که برخی کاربران از دریافت نسخه غیررسمی روی سیستم خود می‌گویند.
پول‌نیوز- ویندوز 10 بهترین ویژگی‌های موجود در نسخه 8 و 8.1 را به‌صورت یکپارچه روی تمام ابزار ویندوزی اعم از پی سی و لپ‌تاپ و تبلت و سرور و ... در خود جمع کرده و کارشناسان با آوردن 10 دلیل در این مقاله سعی دارند ما را قانع کنند تا در برنامه به‌روزرسانی ویندوز شرکت کنیم:

1- سرعت

سرعت لود برنامه‌ها محشر شده است. تماشای ویدئو حتی از مک او اس مک بوک نیز سریع‌تر شده است و ویندوز 10 با پشت سر گذاشتن دروازه‌های ورودی در ویندوز 7 بسیار سریع‌تر از قبل بالا می‌آید و دایرکت ایکس 12/ DirectX 12 با انجین 3D پرفورمنس و عملکرد بازی‌ها را بسیار بالابرده است.

2- منوی استارت

بازگشت منوی استارت که درخواست بسیاری از کاربران در ویندوز 8 بود سرانجام در ویندوز 10 محقق شده است و سیستم چینش آیکون‌ها روی صفحه اصلی با سیستم لمسی درهم‌آمیخته و ترکیب زیبایی پیداکرده است.

به 10 دلیل ویندوز 10 را حتما نصب کنید!

3- دستیار صوتی کورتانا

صحبت کردن با فناوری جذاب است و آنچه تحت نام Siri در اپل و Google Now در اندروید می‌بینید را به‌صورت پیشرفته در سیستم صوتی کورتانای ویندوز مایکروسافت مشاهده می‌کنید.

به 10 دلیل ویندوز 10 را حتما نصب کنید!

4- اپلیکیشن‌های یونیورسال

اگر ویندوز 7 استفاده می‌کنید فروشگاه اپلیکیشن ویندوز ندارید. اما فروشگاه اپ ویندوز 10 به‌صورت فول اسکرین چیز دیگری است که باید حتماً آن را تجربه کنید.

5- سیستم لمسی

گوشی هوشمند، تبلت و نویگیشن (سیستم ناوبری) امروزه بدون فناوری لمسی معنا ندارند. آنچه در سیستم لمسی ویندوز 10 مشاهده می‌کنید کاربر پسندتر از قبل شده و با انواع سخت‌افزارها کارآیی بهتری پیداکرده‌اند.

به 10 دلیل ویندوز 10 را حتما نصب کنید!

6- Action Center

راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی و نوتیفیکیشن در ویندوز 10 ایده جالبی است که تحقق‌یافته و به‌صورت پاپ آپ از آب‌وهوا، ایمیل‌های رسیده، پیام‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی، تقویم و تولد و یادآوری ... خواهید داشت.

7- مرورگر بهتر

با پروژه اسپارتان مرورگر مایکروسافت بسیار بهتر از قبل شده است  و مارک آپ کردن صفحات حین Browse با توانایی‌های جدید قابل‌ذکر است.

به 10 دلیل ویندوز 10 را حتما نصب کنید!

8- امنیت

امنیت در ویندوز 10 قابل قیاس با ویندوز 8 نیست و سه ویژگی Device Guard، Microsoft Passport و Windows Hello شاهدی بر آن است.

9- دسکتاپ مجازی

کاربران ویندوز 10 شبیه کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانند از ویژگی‌های دسکتاپ مجازی بهره‌مند شوند و با یک سرچ ساده روی ویندوز می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

10-اپ های ایکس باکس

اگر گیمر حرفه‌ای هستید این خبر برایتان خوشحال‌کننده است که ایکس باکس را درون ویندوز 10 می‌توانید داشته باشید و با استفاده از اپلیکیشن ایکس باکس می‌توانید بازی استریم با کنسول را روی پی سی ادامه دهید.

به 10 دلیل ویندوز 10 را حتما نصب کنید!



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: