کد خبر: ۱۴۸۸۲۶
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
0
خیلی از ما در زندگی با بیماری‌های روبرو هستیم اما موضوع مورد توجه این است که چگونه این بیماریها را مدیریت کنید؟
پول‌نیوز- به طور کلی به ندرت در زندگی با استرس‌هایی روبرو می‌شوید اما خلق شاهکار اصلی این است که از راه درست با‌ آن مقابله کنید که در صورت مدیریت درست از آن دیگر به یک واکنش تبدیل نخواهد شد.

ناگفته نماند افرادی که نتوانند با مدیریت درست با آن مقابله کنند دچار اختلالات رفتاری با دیگران، افسردگی بی‌حوصلگی و در نهایت گمان می‌کنند دیگر چیزی برای دوست داشتن باقی نمانده است.

مرضیه قشقایی متخصص روان پزشک در گفتگویی اظهار: تا جایی استرس و اضطراب ضروری است که به عملکرد فرد آسیبی وارد نکند.

وی در رابطه با استرس ادامه داد: بهتر است وقتی افراد استرس و اضطراب دارند مکان را ترک کنند و بعد از گذشت زمانی به بررسی آن موقعیت برگردند و این موضوع تا جایی باید پیش رود که به عملکرد افراد کمک کند.

وی در مورد اضطراب هم این گونه بیان کرد: ما دو نوع اضطراب داریم، اضطراب زمینه‌ای و اختصاصی.

مشتاقی در مورد رفع اضطراب و استرس اظهار کرد: افراد دارای استرس و اضطراب باید مکان را ترک کنند، یک لیوان آب بنوشند، شمارش معکوس کنند و عامل استرس خود را به قلم بیاورند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین فرد باید با استرس مواجه شود و بعد آسیب شناسی کند که این مورد به تنهایی امکان‌پذیر نیست و باید افراد به کارشناس یا متخصص مراجعه کند.
برچسب ها: بیماری ، استرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: