کد خبر: ۱۴۸۹۰۴
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
0
خيراله بيرانوند، مديرعامل اين بانك، ضمن عرض تبريك دستيابي به توافق جامع هسته اي به محضر مقام معظم رهبري، رئيس جمهور محترم، تيم مذاكره كننده و آحاد ملت شريف ايران، آمادگي كامل بانك سرمايه را در خصوص تعامل سازنده و اثربخش با سرمايه گذاران حقيقي و حقوقي در شرايط جديد پس از لغو تحريم ها اعلام نمود.
تبریک مديرعامل بانك سرمايه به مناسبت توافق هسته ایپول‌نیوز- خيراله بيرانوند، مدير عامل بانك سرمايه، دستيابي ايران به توافق جامع هسته اي را به مقام معظم رهبري و آحاد ملت شريف ايران تبريك گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خيراله بيرانوند، مدير عامل اين بانك، ضمن عرض تبريك دستيابي به توافق جامع هسته اي به محضر مقام معظم رهبري، رئيس جمهور محترم، تيم مذاكره كننده و آحاد ملت شريف ايران، آمادگي كامل بانك سرمايه را در خصوص تعامل سازنده و اثربخش با سرمايه گذاران حقيقي و حقوقي در شرايط جديد پس از لغو تحريم ها اعلام نمود.

وي در همين رابطه اظهار داشت: حال كه در پرتو تدابير داهيانه مقام معظم رهبري و ديپلماسي عزتمند و مقتدرانه تيم مذاكره كننده ايران، توافق جامع هسته اي حاصل شده و تحريم هاي ظالمانه استكبار لغو مي شود، بانك سرمايه آمادگي كامل دارد تا در اين شرايط تاريخي، در تعاملي سازنده با شركت ها و سرمايه گذاران حقيقي و حقوقي در زمينه انواع خدمات بانكي ريالي و ارزي با توجه به توانمندي هاي بانك در عرصه بين الملل، وظيفه خود را در قبال ميهن عزيزمان در شرايط جديد اقتصادي به انجام رساند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: