April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۹۰۷
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
0
حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در این دیدار فعالیت در بنگاه های اقتصادی را بسیار حساس دانست و اظهار کرد: کسانی که با پول و مسائل مالی درگیر هستند باید بسیار با احتیاط حرکت کنند چرا که در غیر اینصورت دچار لغزش شده و سقوط خواهند کرد.
دیدار مسئولین بانک مهراقتصاد با نماینده ولی فقیه استان کردستانپول‌نیوز- مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان ملاقات کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در این دیدار فعالیت در بنگاه های اقتصادی را بسیار حساس دانست و اظهار کرد: کسانی که با پول و مسائل مالی درگیر هستند باید بسیار با احتیاط حرکت کنند چرا که در غیر اینصورت دچار لغزش شده و سقوط خواهند کرد.

امام جمعه سنندج ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان اسلام از هر لحاظ به ویژه در زمینه اقتصادی، فشارهای زیادی وارد کرده اند باید همه با نیت کمک به نظام اسلامی تلاش نمایند و با تمام توان با تهدیدات دشمن مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خدمت به بندگان خدا را معامله مؤمن با خالق خود عنوان کرد و گفت: نیت بنیانگذاران مجموعه بانک مهر اقتصاد کمک به اقشار ضعیف جامعه به ویژه بسیجیان عزیز بوده لذا باید در تحقق این مهم تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات جامعه به کار بندید.

حجت الاسلام شاهرودی در پایان با تقدیر از تلاش های بانک مهر اقتصاد در ارائه خدمات به بخش های اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، این اقدامات را دارای ثواب و اجر اخروی بسیاری عنوان کرد و بیان داشت: چنانچه فردی بنیانگذار کار خیری شود هر کس به هر نوعی که از آن منتفع شود اجر و پاداشش به پایه گذار آن خواهد رسید.

در ادامه محمد شعبانی مدیر کل شعب استان تحقق بانکداری اسلامی را مهمترین هدف بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای بانکداری بدون ربا، گفت: این بانک همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرارداده و با ارائه انواع وام و تسهیلات عقود ارزان قیمت، تمام توان خود را در جهت حمایت از  بخش های اقتصادی، طرح های اشتغال زا و تولید ملی به کار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: