کد خبر: ۱۴۸۹۳۲
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
0
عامل اسیدپاشی در بوکان دستگیر شدپول‌نیوز- عامل اسیدپاشی به سه زن در شهرستان بوکان آذربایجان غربی با سرعت عمل ماموران نیروی انتظامی در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سه نفر خانم به هویت‌های مشخص در یکی از مراکز درمانی بوکان به جهت وقوع اسید پاشی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و مشخص شد که یکی از مراجعه کنندکان به صورت جزیی از ناحیه بازو و دو نفر دیگر از آنان از قسمت های پشت، توسط فرد یا افراد نامعلوم در یکی از خیابان‌های شهرستان مورد اسید پاشی قرار گرفته اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بررسی آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان با تشکیل اکیپی ویژه و هماهنگی و حضور مقام قضایی پس از شناسایی متهمان، آنان را در مخفیگاهشان در اطراف بوکان شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس در بازرسی بدنی به عمل آمده از یکی از آنان آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد .

اصلانی با اشاره به این که هر سه نفری که مورد اسید پاشی قرار گرفته اند به جهت آسیب های جزیی بلافاصله از مراکز درمانی مرخص شدند، گفت: در تحقیقات فنی به عمل آمده از متهمان و مواجهه حضوری با مصدومان حادثه هر چهار متهم به بزه انتسابی معترف و علت و انگیره خود را عدم تعادل روحی و روانی به جهت مصرف قرص های روانگردان اعلام کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان گفت: با وجود جزئی بودن حادثه و عدم شکایت شاکی خصوصی در این زمینه، با تشکیل پرونده مقدماتی متهمان جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضائی شدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اسید پاشی ، بوکان ، پلیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: