کد خبر: ۱۴۸۹۳۶
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
0
امروز در بازارهای جهانی طلا با ۴ دلار کاهش به قیمت هر اونس ۱۱۴۴ دلار و ۹۰ سنت معامله شد.
کاهش ۴ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانیپول‌نیوز- امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با 4 دلار کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 1144 دلار و 90 سنت معامله شد.

امروز طلا در کمترین زمان به قیمت 1143 دلار و 20 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1148 دلار و 40 سنت خرید و فروش شد.

قیمت امروز این فلز زرد نسبت به یک ماه گذشته 36 دلار و 60 سنت و نسبت به یکسال گذشته 154 دلار و 90 سنت کاهش داشت.

دلیل کاهش قیمت طلا خبرهایی است مبنی براینکه جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است نرخ بهره را در این کشور افزایش دهد.جلسه بعدی فدرال رزرو 28 و 29 جولای برگزار شود و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر افزایش نرخ بهره در این مدت وجود دارد.

پیش از این رئیس فدرال رزرو آمریکا تأکید کرده بود که با ظهور نشانه‌هایی مبنی بر بهبود آمارهای اقتصادی نرخ بهره را در این کشور افزایش خواهد داد.

رئیس جدید فدرال رزرو که چند ماهی است به این سمت منصوب شده است از همان ابتدا بحث افزایش نرخ بهره را در این کشور مطرح کرده اما هیچ وقت عمل نکرده است و تنها با وعده‌های گاه و بیگاه وی بازارهای جهانی نوسان بیشتری پیدا کرده است.

امروز در بازارهای جهانی سایر فلزات گران قیمت نیز روند کاهشی پیدا کرد به طوری که پلاتینوم به عنوان فلز گرانقیمت 11 دلار و پالادیوم 5 دلار با کاهش همراه بود و نقره هم کاهش 8 سنتی را تجربه کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت طلا ، دلار ، بازارطلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: