پول‌نیوز- مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات آزمون عملی رشته های هنر کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴، گفت: آزمون‌ها در روزهای هفتم، هشتم و نهم مرداد منحصرا در تهران برگزار می‌‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کُدرشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357، 1358  و 1364 آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 در روزهای چهارشنبه هفتم، پنجشنبه هشتم و جمعه نهم مرداد ماه منحصرا در شهرستان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون عملی و برگ راهنمای مربوط از دوشنبه 5 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبانه هر یک از این کُدرشته‌های امتحانی که مجاز به انتخاب رشته شدند و برای تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کردند باید از دوشنبه 5 مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با توجه به دستورالعمل های مربوطه برای مشارکت در آزمون عملی و دریافت کارت خود اقدام کنند.

توکلی عنوان کرد: داوطلبان باید با کارت آزمون، اصل کارت ملی و شناسنامه و همچنین لوازم اعلام‌شده در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در جلسه آزمون شرکت کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: