April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۹۷۸
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
0
محصول جدید هوآوی با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۸ اینچی یا پردازنده هشت هسته ای می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.
پول‌نیوز- هوآوی از عرضه تبلت جدید خود با نام MediaPad M۲ خبر داده که به پردازنده هشت هسته ای Kirin ۹۳۰ مجهز شده و دارای ۴ هسته Cortex A۵۳ با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و ۴ هسته Cortex A۵۳ با فرکانس ۱ گیگاهرتز است. صفحه نمایش این تبلت یک پنل ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ پیکسل است که وضوح تصویر آن نیز ۲۷۵ پیکسل در هر اینچ است. این تبلت بسیار شبیه به Huawei P۸ است زیرا در مشخصات پردازنده و رم یکسان هستند.

تبلت جدید هوآوی رسما معرفی شد (+عکس)

این محصول با دو حافظه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. MediaPad M۲ از دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به بدنه فلزی، ضخامت  ۷.۸ میلی متری، باتری  ۴۸۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از شبکه LTE و اندروید آب نبات چوبی را برشمرد.

تبلت جدید هوآوی رسما معرفی شد (+عکس)

قیمت این تبلت در نسخه ۱۶ گیگابایتی Wi-Fi در حدود ۱۵۸۸ یوان، نسخه ۶۴ گیگابایتی Wi-Fi در حدود ۱۸۸۸ یوان، نسخه ۱۶ گیگابایتی LTE با قیمت ۱۸۸۸ یوان و نسخه ۶۴ گیگابایتی LTE نیز ۲۲۸۸ یوان خواهد بود.

تبلت جدید هوآوی رسما معرفی شد (+عکس)
منبع: مهر
برچسب ها: تبلت ، هوآوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: