April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۰۳۱
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
۱
سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس با موسیقی مخالفت ذاتی ندارد، گفت: مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد برای کنسرت لازم است، اما کافی نیست.
پول‌نیوز- سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه بازدید از اماکن و مراکز نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در گفت‌وگویی با بیان اینکه پلیس با موسیقی به طور ذاتی مخالفتی ندارد، اظهار داشت: آنچه قانون و مردم از ما می‎خواهند، احترام به قانون و تلاش برای اجرای قوانین و عدم هنجارشکنی است.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‎های زیرمجموعه آن شرط لازم برگزاری کنسرت‎های موسیقی است نه شرط کافی گفت: لازمه اجرای هرگونه برنامه‎ای از جمله کنسرت‎ها، دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اما شرط کافی آن اخذ مجوز قانونی از اداره اماکن نیروی انتظامی بوده و این نص صریح قانون است.

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه و رسالت پلیس را حراست و پاسداری از حریم امنیت کشور اعم از امنیت اخلاقی دانست و افزود: پلیس هیچ‎گاه در انجام رسالت‎های قانونی خود کوتاهی نخواهد کرد و طبیعتاً امنیت هر برنامه‎ای که در قالب کنسرت برگزار شود، نیز از این قاعده مستثنی نیست و پلیس امنیت آن را عهده‎دار خواهد شد.

منتظرالمهدی با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات پلیس بر مبنای قانون و بر اساس نص‎ صریح قانون تشکیل نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: هیچ اصراری بر اقدامات فراقانونی نداریم و آنچه تا به امروز انجام داده‎ایم، مطابق قانون و وظایف نیروی انتظامی بوده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اظهار نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون اصلاح توافق‌نامه پلیس و دولت برای عدم اجازه به پلیس برای دخالت در صدور مجوز کنسرت‎ها نیز گفت: بهتر است، این سئوال را وزیر محترم ارشاد پاسخ دهند، اما به طور اجمال پاسخ ما این است که ناجا مطیع قانون و آن چیزی است که به عنوان قانون به جمع‎بندی و تصویب رسیده و به پلیس ابلاغ شود.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Turkey
13:47 - 1394/04/28
بیا ترکیه ببین با این کنسرتهای مختلف چه پولی به جیب می زنن
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: