April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۱۹۰
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
0
مجمع عمومی عادی پست بانک ایران 31 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود
مجمع عمومی پست بانک برگزار خواهد شدپول‌نیوز- با توجه به فراهم نمودن مقدمات و اطلاع‌رسانی لازم، مجمع عمومی عادی سال 93 پست بانک ایران چهارشنبه 31 تیرماه سال جاری درسالن شهید قندی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بنابر اعلام اداره‌کل امور مالی، این مجمع با حضور نمایندگان دولت، سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات مدیره این بانک‏، سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه سی و یکم تیرماه‌ سال جاری در سالن همایش شهیدقندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در تهران؛ خیابان دکترشریعتی، بعد از چهارراه قدوسی، نرسیده به پل سیدخندان ورودی یک این وزارتخانه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش: ارائه گزارش هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 93، تعیین حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه‌های کثیرالانتشار برای چاپ آگهی‌ها و سایر موارد به‌عنوان دستور جلسه این مجمع می‌باشد.

گفتنی است: با توجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع، به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران و نمایندگان آنان جهت حضور درجلسه الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می‌بایست اصل معرفی‌نامه با امضای صاحبان امضاء مجاز همراه با تصویری از روزنامه رسمی که مبین تأیید صاحب امضای مجاز باشد را ارائه نمایند.
برچسب ها: مجمع عمومی ، پست بانک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: