April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۲۷۵
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
0
کریمی عضو هیات مدیره و معاون امور شعب ضمن تقدیر از تلاش‌های طلوعی رئیس سابق اداره امور شعب استان البرز، شهر آشوب را به عنوان رئیس جدید این اداره امور شعب معرفی کرد.
معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان البرزپول‌نیوز- مراسم معارفه و تودیع حسن شهر آشوب و سید مهدی طلوعی روسای جدید و سابق اداره امور شعب استان البرز با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره، شایان مدیر امور شعب منطقه یک کشور، کامکار معاون اقتصادی استاندار البرز و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، کریمی عضو هیات مدیره و معاون امور شعب ضمن تقدیر از تلاش‌های طلوعی رئیس سابق اداره امور شعب استان البرز، شهرآشوب را به عنوان رئیس جدید این اداره امور شعب معرفی کرد.

 معاون اقتصادی استاندار البرز نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های بالای استان جهت جذب منابع مالی، همراهی و کمک رسانی بانک ها به فعالان اقتصادی را خواستار شد.

در ادامه رئیس جدید اداره امور شعب استان البرز با اشاره به جایگاه والای بانک ملی ایران، خواستار همدلی و هم فکری همکاران برای ارتقای این جایگاه شد.

معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان البرز
برچسب ها: بانک ملی ، معارفه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: