April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۴۲۶
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
0
پول‌نیوز- کمپ جوانان اتحادیه جهانی کوه‌نوردی به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

کمپ جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی از دوم تا ششم مرداد ماه به میزبانی فدراسیون کوه‌نوردی و با حضور 48 کوه‌نورد خارجی از 16 کشور جهان و همچنین «کریستف ویلیچکی» کوه‌نورد نامدار لهستانی در کوه دماوند برگزار خواهد شد.

براساس تقویم اتحادیه جهانی کوهنوردی(UIAA) هرساله کمپ جوانان در یکی از کشورهای جهان و به صورت کارگاه‌های آموزشی و صعود برگزار می‌شود و بنا بر درخواست فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، این کمپ امسال در ارتفاعات دماوند برپا خواهد شد.

قرار است کمپ جوانان 2015 بر روی قله دماوند همراه با کارگاه آموزشی پزشکی کوهستان و کمپ 2016 بر روی قله سبلان همراه با کارگاه آموزشی یخ‌نوردی برگزار شود.

در کمپ دماوند 48 کوه‌نورد خارجی از 16 کشور جهان و همچنین اعضای تیم‌های ملی جوانان و امید کوهنوردی ایران حضور دارند.

افتتاحیه این کمپ در قرارگاه پلور روز جمعه دوم مردادماه با کلاس پزشکی کوهستان و آشنایی کوهنوردان با شرایط هم هوایی خواهد بود. بر اساس برنامه پس از این کلاس حاضران راهی گوسفندسرای دماوند شده، پس از 3 روز بر اساس برنامه به مرتفع‌ترین کوه ایران صعود می‌کنند. همچنین اختتامیه این کمپ هفتم مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

در این برنامه همچنین «کریستف ویلیچکی» کوه‌نورد نامدار لهستانی و پنجمین فردی که موفق به صعود به تمامی قلل 8 هزارمتری دنیا شده به عنوان میهمان ویژه حضور پیدا می‌کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کوهنوردی ، کمپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: