April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۴۶۹
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
0
پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد، بهای طلا روز چهارشنبه در بازار کامکس نیویورک پایین آمد و می رود تا در پایان دهمین روز کاهش قیمت خود در روز جاری، طولانی ترین دوره افت قیمت از سال 1996 را تجربه کند.
طلا در آستانه تجربه طولانی ترین دوره کاهش قیمت از سال 1996پول‌نیوز- کاهش قیمت طلا در روز جاری پس از ان اتفاق افتاد که بانک بین المللی گلدمن ساچز آمریکا پیش بینی کرد، قیمت طلا کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد.

قیمت طلا برای تحویل در ماه اوت (مرداد) در ساعت 15:04 بعد از ظهر امروز به وقت محلی در بازار سنگاپور 1.3 درصد کاهش یافت و به 1089.70 دلار در هر اونس رسید. این قیمت، نزدیک کف قیمت طلا در پنج سال گذشته است که بازار آن را دوشنبه گذشته تجربه کرد.

از زمانی که بانک مرکزی آمریکا خود را برای افزایش نرخ بهره آماده می کند، قیمت طلا رو به کاهش گذارده است. افزایش نرخ بهره موجب گرانتر شدن دلار و کاهش جذابیت طلا می شود.

جفری کری رییس بخش تحقیقات کالا در بانک گلدمن ساچز واقع در نیویورک گفت: قیمت طلا می تواند به برای نخستین بار از سال 2009، به کمتر از یک هزار دلار در هر اونس کاهش یابد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت طلا ، دلار ، طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: