کد خبر: ۱۵۰۳۸۲
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
۱
این خودروها به عقیده کارشناسان ظرفیت بسیار بالایی برای اعمال تغییرات موتوری و افزایش خروجی اسب بخار دارند. البته بدان جهت که تغییرات مذکور چینش استاندارد درونی موتور را کمتر از حالت کارخانه ای دور می کند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی-   ماجراجویی های دنیای تیونینگ خودرو از دو منظر قابل پرداخت است. یکی آن گروه از گاراژهایی که با تیونینگ های دیوانه وار خود از هیچ قانونی پیروی نکرده و فقط در اندیشه دستیابی به اسب بخار بیشتر هستند و گروه دیگر تیونینگ های خیابانی را شامل می شود که حاصل پروژه، خودرویی زیباتر و پرقدرت تر برای رانندگی  و قدرتنمایی در شهر است. خودروهای گروه دوم معمولا نزدیکی بیشتر به پلتفرم استاندارد داشته و نهایتا با یک توربوشارژ توان مضاعفی بدست آورده و با صدای دوست داشتنی خود عاشقان خودرو را راضی و خشنود می کنند. با توجه به توضیحات فوق، در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به آن دسته از خودروهای استاندارد که برای تیونینگ خیابانی محبوبیت بیشتری دارند.

فولکس واگن گلف جی تی آی
این خرگوش دوست داشتنی حتی با موتورهای استاندارد 1.6 لیتری نیز عملکردی خیره کننده ای دارد. حال آنکه کمپانی تولیدکنننده در مدلهای خاص اقدام به نصب توربوشارژ کرده و توان چشمگیری بدان می بخشد. گاراژهای شخصی سازی نیاز چندانی به اعمال تغییرات در جی تی آی نمی بینند اما با شگردهای خاص اقدام به افزایش و بهبود تنفس موتور کرده و این خرگوش را چابک تر هم می کنند.
هوندا سیویک

کمپانی هوندا از مدل های دهه 90 تا تولیدات روز لاین سیویک همواره مخاطب نسل جوان را مدنظر داشته و محصولاتی تند و سریع را روانه بازار کرده است. حال مقداری تغییرات در راستای افزایش توان موتور از سیویک یک محبوب پرقدرت می سازد.

آکورا اینتگرا

آکورا همواره ما را به یاد نسخه های دوست داشتنی بازی نید فور اسپید می اندازد. از اینتگرا تا آر اس ایکس، سومین نسل آکورا یکی از محبوب ترین تیونینگ خورهای جهان است.

سایون تی سی

یکی از جوان ترین اعضا لیست امروز ما سایون تی سی محسوب می شود. اما این جوان تازه کار در دنیای تیونینگ بسیار طرفدار دارد و کارشناسان معتقدند این خودرو زمینه بسیار مناسبی برای تغییرات ظاهری و موتوری دارد.

میتسوبیشی اولوشن

یک خودروی بی نظیر و پرطرفدار در زمینه تیونینگ به شمار می رود. ظاهر جدی و جنگنده اولوشن فقط خاص خودش است. رانندگان حرفه ای به خوبی می دانند که این میتسوبیشی باسابقه تجربه ای بسیار متفاوت و لذت بخش را در برابر آنان قرار خواهد داد.

سوبارو ایمپرزا اس تی آی

این آقای ژاپنی همانند میتسوبیشی اولوشن نیازی به تعریف و ستایش ندارد. هر کسی که در دنیای تیونینگ حضور دارد به خوبی می داند زبان طراحی لاین ایمپرزا سوبارو یک کد ویژه دارد که ترجمه آن فقط به واژه "سرعت" نزدیک است.

نیسان سنترا اس ایی- آر

این نیسان جمع و جور با کمی تغییرات و افزوده شدن یک توربوشارژ عملکردی جادویی خواهد داشت، بهتر است آنرا دست کم نگیرید.

مزدا میاتا

میاتای کهنه کار و ام ایکس 5 جدید با آن اندازه کوچک خود، تجربه متفاوتی از یک خودروی اسپرت را به شما انتقال خواهند داد. برای پی بردن به راز میاتا لازم است حتما یکبار با آن سواری کنید!

ایگل تالون

حاصل همکاری ژاپنی- آمریکایی خودرویی است که هر چند زود بازنشسته شد اما در تمام رده بندی های محبوب ترین تیونینگ ها حضور دارد. تالون با توربوشارژ استاندارد حرف های زیادی برای گفتن دارد.

هوندا اس 2000

هوندا اس 2000 نیز جایگاهی دست نیافتنی در دنیای تیونینگ دارد. خودرویی که همواره در رده های بالایی جدول برترین تیونینگ های خیابانی جهان قرار دارد. کافی است یک اس 2000 داشته باشید تا مفهوم متفاوت بودن را در بهترین شکل آن درک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
بهروز
Iran, Islamic Republic of
07:31 - 1394/05/11
خوراکم اون فولکسه

ولی خوب حالا ک چی ینی اینا همه میان تو خیابونا بعد توافق؟!!!!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: