April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۱۸۲
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
0
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات را اعلام کرد و گفت: قیمت این محصولات طی یک هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار بوده است.
قیمت جدید میوه و سبزیپول‌نیوز- هادی بختیاری در گفتگویی ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات اظهارداشت: قیمت این محصولات نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و تقریبا ثابت مانده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت شلیل بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است، گفت: همچنین نرخ هرکیلوگرم گلابی شاه میوه از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، گلابی بیروتی از ۶۰۰۰  تا ۷۵۰۰ تومان، خیار رسمی از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، خیار گلخانه از ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان و هلو انجیری از ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است.

بختیاری اضافه کرد: درحال حاضر هرکیلوگرم هلو هسته جدا از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، انجیرسیاه از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، انجیر زرد از ۴۵۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان، سیب گلاب از ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، انواع سیب از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و موز از ۲۷۰۰ تا ۳۱۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه فصل میوه‌های مانند آلبالو، گیلاس و زرد آلو به پایان رسیده است، گفت: عرضه آلبالوی رسمی به شکل بسیار محدود و با قیمتی حدود ۸۰۰۰ تومان انجام می‌شود.

بختیاری، قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی را نیز از ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت گوجه فرنگی از ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان، پیاز از ۶۰۰ تا ۷۵۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) و سبزی خوردن از ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هرکیلوگرم کرفس از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، بادمجان از ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و بادمجان دلمه‌ای از ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: