April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۱۸۴
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
0
در پايان اين مراسم بانك شهر با معرفی آخرین دستاوردها و خدمات بانكداري الکترونیک، شامل پیشخوان شهرنت، دستگاه‌های خودبانک(VTM)، خوددریافت، اتوبانک و ... به عنوان بانک پيشرو در عرصه خدمات نوين بانكداري الكترونيكي، دست یافت.
اعطای تندیس طلایی نظام اداری الکترونیکی به بانک شهرپول‌نیوز- بانک شهر، به عنوان بانک پیشرو در هشتمين كنفرانس نظام اداري الكترونيكي، شناخته و تندیس طلایی و لوح افتخار دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پايان اين مراسم بانك شهر با معرفی آخرین دستاوردها و خدمات بانكداري الکترونیک، شامل پیشخوان شهرنت، دستگاه‌های خودبانک(VTM)، خوددریافت، اتوبانک و ... به عنوان بانک پيشرو در عرصه خدمات نوين بانكداري الكترونيكي، دست یافت.

گفتنی است، دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر نیز در این کنفرانس در خصوص بانکداری الکترونیک و اقدامات صورت گرفته در این حوزه در بانک شهر، سخنرانی کرد.

در حاشیه این مراسم، غرفه بانك شهر نیز در نمايشگاه تخصصی این کنفرانس با موضوع شهرداری الکترونیک، اتوماسیون اداری و دولت الکترونیک پذيراي مديران، متخصصان، كارشناسان، بازديدكنندگان و شركت‌كنندگان از سراسر كشور بود که در بخش طراحی به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

محورهاي اين كنفرانس شامل: چالش هاي فراروي نظام اداري الكترونيك و راهكارهاي رفع آنها، بررسي و نقد نقشه راه اصلاح نظام اداري كشور، چالش‌هاي فراروي تحقق كامل شهرداري الكترونيك و راهكارهاي رفع آن، سند توسعه دولت الكترونيك، چالش‌ها و راهكارهاي نظام اداري الكترونيكي و الزام تغيير ساختار و تشكيلات دولت بود.

اين همايش با هدف چالش‌هاي فرارو نظام اداري الكترونيك و تحقق دولت دانا به همت گروه دولت دانا، مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات و امنيت نهاد رياست جمهوري و دبيرخانه دائمي كنفرانس نظام اداري الكترونيكي، به مدت ۲ روز از ۱۸ تا ۱۹ مردادماه ۱۳۹۴ در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

چهارمين سمينار امنيت اطلاعات و دفاع سايبري و سومين سمينار شهرداري الكترونيك و همچنين آيين اعلام موجوديت مجمع مديران فاوا(فناوري اطلاعات و ارتباطات) كشور نيز همزمان با اين كنفرانس برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: