April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۰۷۳
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
0
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.
تهران بارانی خواهد شدپول‌نیوز- احد وظیفه در این‌باره گفت: براساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های البرز مرکزی و شرقی، سواحل شرقی خزر، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، جنوب و غرب کرمان، دامنه های زاگرس دراستان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان‌های تهران، مازندران و سمنان و گلستان است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: همچنین شدت بارش جمعه در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس در استان کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

به گفته وظیفه طی دو روز آینده برای برخی مناطق شرق کشور وقوع باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وی درباره پیش‌بینی‌ها از آسمان تهران برای روز جمعه نیز گفت: در این روز آسمان تهران کمی ابری و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات پیش‌بینی شده است. همچنین بارش پراکنده و گاهی رعد و برق نیز دور از انتظار نخواهد بود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تهران ، بارانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: