کد خبر: ۱۵۵۱۱۳
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
0
شرکت‌کنندگان در این ورزش همگانی که با هدف توسعه سلامتی و نشاط کارکنان و در صبح روز جمعه و با حضور حدود 500 نفر برگزار شد، علاوه بر پیام ورزش، پیام‌هایی در حمایت از محیط زیست منتشر کردند.
پیاده‌روی خانوادگی بانک دی برگزار شدپول‌نیوز- مدیران و کارکنان بانک دی به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در پیاده‌روی بزرگی با همراهی خانواده در پارک نهج‌البلاغه تهران حضور یافتند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شرکت‌کنندگان در این ورزش همگانی که با هدف توسعه سلامتی و نشاط کارکنان و در صبح روز جمعه و با حضور حدود 500 نفر برگزار شد، علاوه بر پیام ورزش، پیام‌هایی در حمایت از  محیط زیست منتشر کردند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه پیش از پرداختن به ورزش با حضور در مزار شهدای گمنام آرمیده در پارک نهج‌البلاغه ضمن قرائت فاتحه و دعا پایبندی خود به آرمان‌های شهدا را اعلام کردند.

 دکتر علی‌اکبر عرب‌مازار، رییس هیات مدیره بانک دی در این برنامه اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ارتقاء سلامتی جسمی کارکنان در روحیه آنها در فعالیت‌های روزانه نیز موثر است.

وی با اشاره به جمله معروف عقل سالم در بدن سالم است، تاکید کرد: برای نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور همه باید مهیای تلاش و کوشش بیشتر باشند و در همین راستا مدیریت بانک دی تاکید خاصی بر سلامتی و نشاط سازمانی برای کمک به برنامه‌ها و وظایف محوله دارد.

پیاده‌روی خانوادگی بانک دی برگزار شد

همچنین مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تداوم چنین برنامه‌هایی اظهار کرد: با هدف ارتقاء سلامتی کارکنان علاوه بر پایش دوره‌ای سلامت، برنامه‌های متنوع ورزشی در طول سال برای کارکنان و حتی خانواده ایشان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در همین زمینه علاوه بر برگزاری چندین دوره مسابقه ورزشی درون سازمانی چند برنامه کوهپیمایی در ارتفاعات تهران نیز انجام شده است.

شرکت‌کنندگان در این ورزش همگانی با گردن آویزهایی که بر روی آن نوشته شده بود "من حامی محیط زیست هستم" و نیز امضای میثاق‌نامه‌ای اهتمال خود و بانک دی را در حمایت از محیط زیست اعلام کردند.

در پایان این برنامه تعدادی از کارکنان که در مسابقات ورزشی درون سازمانی برنده شده بودند و نیز اعضای تیم کوهنوردی بانک دی که چندی پیش قله دماوند را فتح کرده بودند، تقدیر شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: