کد خبر: ۱۵۵۷۰۳
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
0
پول‌نیوز- بخشش اولیای دم در پای چوبه دار، امروز جان دوباره ای به قاتل بخشید.

حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان قضایی، متدینین، معتمدان محلی و بخشش خانواده مقتول، اعدامی از طناب دار نجات یافت.

دادستان قزوین ادامه داد: قاتل و مقتول که پسر عمو بودند هر دو به دختری علاقه‌مند می‌شوند و قاتل به تصور اینکه برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش باید مقتول را از سر راهش بردارد وی را سوار خودروی نیسان کرده و به خارج از شهر می‌برد و او را به قتل می‌رساند و پس از پنج سال دستگیر می‌شود.

این مقام قضایی افزود: پس از طی مراحل قانونی و تایید دیوان عالی کشور و رئیس محترم قوه قضائیه در نهایت با انجام تشریفات قانونی مقرر شد حکم قصاص در ندامتگاه مرکزی قزوین سحرگاه امروز اجرا شود که در مراسم اجرای حکم با تلاش‌های مسئولان قضایی و رضایت پدر و مادر مقتول، قاتل که در آستانه اعدام بود از چوبه دار رها شد.

صادقی نیارکی اظهار کرد: اگرچه متهم از اعدام و قصاص رهایی یافت ولی از بابت جنبه عمومی جرم، مجازات قانونی حبس در خصوص وی اعمال می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: چوبه دار ، قاتل ، قزوین ، بخشش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: