April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۸۱۲
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
0
این طرح به پیشنهاد خانم بیورک فیلامودتور عضو انجمن مطرح شده و او اعلام کرده تا پایان سال جاری به ارایه خدمات انسانی در محدوده تحت مدیریت تشکیلات خودگردان در فلسطین می پردازد.
پول‌نیوز- با تصویب انجمن شهر ریکیاویک پایتخت ایسلند، این شهر نیز به جمع تحریم کنندگان تولیدات و کالاهای رژیم صهیونیستی در مخالفت با رویه تبعیض نژادی این رژیم پیوست.

مرکز رسانه ای فلسطین با انتشار این خبر افزود: انجمن شهر ریکیاویک طی مصوبه ای اعلام کرد، تا هنگامی که رژیم صهیونیستی به سیاست تبعیض نژادی خود در سرزمین های اشغالی پایان ندهد، این تحریم ادامه خواهد داشت.

روزنامه صهیونیستی ایدیعوت احرونوت با بازتاب دادن این خبر نوشت: این تحریم در اعتراض به اشغال سرزمین های فلسطینی است و شامل همه کالاهای تولیدی در تمام سرزمین های اشغالی شده و تنها به تولیدات شهرک نشین ها محدود نمی شود.

این رسانه نوشت: این طرح به پیشنهاد خانم بیورک فیلامودتور عضو انجمن مطرح شده و او اعلام کرده تا پایان سال جاری به ارایه خدمات انسانی در محدوده تحت مدیریت تشکیلات خودگردان در فلسطین می پردازد.

این مصوبه پس از طرح پیشنهاد این عضو در انجمن شهر و رای گیری برای آن، از سوی حزب ائتلاف دمکرات که اکثریت شورای شهر پایتخت ایسلند را در اختیار دارد، تایید شده است.

این شورا همچنین فلسطین را به عنوان یک کشور به رسمیت شناخته و مراتب انزجار خود را از سیاسیت های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

خانم بیورمک فیلامودتور در این باره گفته است: به نظرم به این ترتیب پیام خوب و روشنی به اسراییل داده ایم، ما به آنها اعلام می کنیم، تا هنگامی که این رژیم ملت دیگری را تحت سلطه گرفته باشد ما کالایی از آن نمی خریم.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این تصمیم مراتب نگرانی خود را اعلام و آن را نمایانگر آتشفشان نفرت از اسراییل عنوان کرده است.

گفتنی است، ایسلند همواره مخالفت خود را با سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده و در جنگ تابستان گذشته علیه غزه نیز وزیر کشور ایسلند با ترتیب دادن یک راهپیمایی در مقابل سفارت آمریکا (رژیم صهیونیستی فاقد سفارت در این کشور است) مراتب اعتراض مردمش را نسبت به سیاست های صهیونیست ها اعلام کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: تحریم ، اسراییل ، ایسلند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: