April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۷۰۰
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
۱
ایرج نیک اختر معاون اعتبارات و امور بین الملل، جعفر صفایی مزید معاون طرح و توسعه و جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق معرفی شدند و از سال ها خدمات و تلاش های ارزنده حمید رضا نجف پور کردی در معاونت اعتبارات و تجهیز منابع و هادی بهنود در معاونت طرح و توسعه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
3 انتصاب جدید در بانک مهر اقتصاد صورت گرفتپول‌نیوز- معاونین جدید اعتبارات و امور بین الملل، امور مناطق و طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد معارفه شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با تکمیل فرآیند اخذ مجوز نهایی بانک و الزامات بانک مرکزی در خصوص تطبیق اساسنامه بانک با قوانین و مقررات بانک مرکزی و متعاقب آن تغییر مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، ساختار بانک مهر اقتصاد به منظور انطباق با شبکه بانکی کشور مورد بازنگری قرار گرفت و تیم جدید مدیریتی بنا بر اقتضائات پیش رو، تغییراتی در سطح معاونین بانک اعمال کرد.

بر اساس این گزارش ایرج نیک اختر معاون اعتبارات و امور بین الملل، جعفر صفایی مزید معاون طرح و توسعه و جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق معرفی شدند و از سال ها خدمات و تلاش های ارزنده حمید رضا نجف پور کردی در معاونت اعتبارات و تجهیز منابع و هادی بهنود در معاونت طرح و توسعه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

3 انتصاب جدید در بانک مهر اقتصاد صورت گرفت

گفتنی است لزوم استفاده و بکارگیری افراد با تجربه و متخصص نظام بانکی یکی از الزامات بانک مرکزی در بخش مدیریتی بانک هاست و این سه معاون جدید دارای سال ها تجربه در شبکه بانکی هستند و طی دوران تصدی مدیریت خود در بانک های بزرگ کشور منشا خدمات بسیاری بوده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
احمدرضالسانی
Iran, Islamic Republic of
23:18 - 1395/03/14
ارزوی موفقیت بیشتر برای دوست وبرادرم استاد ایرج نیک اختر را از خداوند عزووجل خواستارم.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: