کد خبر: ۱۶۱۶۰۵
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
0
وی اضافه کرد: در این همایش ظرفیت های اقتصادی ارمنستان،زمینه های جذب سرمایه و اولویت های ارمنستان برای تولید کنندگان بررسی می شود.
پول‌نیوز- سفیر ارمنستان در تهران گفت: همایش اقتصادی ایران و ارمنستان با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ایران ، کارن چشماریتیان وزیر اقتصاد ارمنستان و فعالان اقتصادی دو کشور روز دوشنبه هفته جاری (18 آبان ماه) در تهران برگزار می شود.

آرتاش تومانیان امروز (شنبه) در گفت و گویی افزود: در ماه های گذشته همکاری های گسترده ای بین سفارت ارمنستان در تهران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای برگزاری این همایش انجام شده است.

سفیر ارمنستان در ایران ادامه داد: در این همایش محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ایران ، کارن چشماریتیان وزیر اقتصاد ارمنستان در راس هیئتی 60 نفره اقتصادی حضور می یابند.

آرتاش تومانیان خاطر نشان کرد: در این همایش که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تشکیل می شود. همچنین قرار است حدود 300 نفر از صاحبان صنایع ،تجار بازرگانان ایران حضور یابند.
وی اضافه کرد: در این همایش ظرفیت های اقتصادی ارمنستان،زمینه های جذب سرمایه و اولویت های ارمنستان برای تولید کنندگان بررسی می شود.

سفیر ارمنستان در تهران یادآور شد: در همایش اقتصادی ایران و ارمنستان همچنین گزارش هایی از روابط اقتصادی دو کشور و برنامه ها و طرح های آینده تهران و ایروان ارائه می شود.

تومانیان تصریح کرد: در پایان این همایش شرکت کنندگان ایرانی و ارمنستانی به صورت رو دررو در زمینه های همکاری با یکدیگر مذاکره می کنند.

وی با یادآوری سفر اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به ارمنستان ابراز امیدواری کرد:همایش اقتصادی ایران و ارمنستان که روز دوشنبه در تهران برگزار می شود،نتایج خوبی به همراه داشته باشد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: